۰
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

۵ کیلومتر باند دوم محدوده کمربندی غربی زاهدان زیر بار ترافیک رفت

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: پنج کیلومتر باند دوم در محدوده کمربندی غربی زاهدان به‌منظور افزایش ایمنی سفر مسافران نوروزی زیر بار ترافیک رفت.
۵ کیلومتر باند دوم محدوده کمربندی غربی زاهدان زیر بار ترافیک رفت
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از عصرهامون، در مراسمی با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، معاون استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی پنج کیلومتر باند دوم در محدوده کمربندی غربی زاهدان زیر بار ترافیک رفت.

عطاء اله اکبری بیان کرد: عملیات ساخت قطعه یک کمربندی غربی زاهدان به طول ۱۴ کیلومتر از میدان راه و شهرسازی تا تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس به‌منظور کاهش بار ترافیکی و تصادفات رانندگی تیرماه سال گذشته آغاز شد که تاکنون ۸ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته است.

وی ادامه داد: بخش قابل‌توجه ساخت و زیر بار عبور رفتن این محور در سال جاری به طول ۵ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است.

این مسئول تصریح کرد: این اداره کل باتوجه‌به جایگاه مهم راه‌های ارتباطی زاهدان و همچنین ساماندهی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه سنگین از خارج شهر و کاهش بار تصادفات در نظر دارد در صورت تخصیص منابع مالی مابقی این مسیر را در کمترین زمان به اتمام برساند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: همچنین این اداره کل در سه سال اخیر با اجرای طرح‌های عمده در حوزه معاونت مهندسی و ساخت تلاش نموده راه‌های این استان را از شرایط عقب‌مانده خارج کنند و توسعه‌ای درخور این استان به راه‌های آن دهند که نتیجه این اقدامات ساخت و زیر بار ترافیک بردن بیش از ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی بوده است که قابل‌قیاس با هیچ دورانی نیست.
 
انتهای خبر/
يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 452770
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *