۰
خوش خبری دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مردم؛

۸۰ جایگاه سوخت جدید در سیستان و بلوچستان ایجاد می‌شود

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان از ایجاد و راه‌اندازی ۸۰ جایگاه جدید در استان خبر داد.
۸۰ جایگاه سوخت جدید در سیستان و بلوچستان ایجاد می‌شود
به گزارش  تفتان ما به نقل ازعصرهامون؛ حجت محمدقاسمی در كارگروه احداث جایگاه‌های جديد استان که با حضور مسئولان و متولیان این حوزه برگزار شد بیان کرد: سیستان و بلوچستان همواره با مشکل کمبود جایگاه‌های سوخت بنزین و به‌ویژه سی‌ان‌جی مواجه بوده است.
 
وی افزود: در راستای تکریم ارباب‌رجوع، رعایت حقوق عامه و برآورده‌ساختن این مطالبه جدی مردم سیستان و بلوچستان ضرورت داشت تا هر چه سریع‌تر اقدامات عملی صورت بگیرد که با مشارکت دولت و بخش خصوصی قرار است در آینده‌ای نزدیک تعداد جایگاه‌های موجود در استان افزایش یابد.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها دو جایگاه cng در استان فعال است که به‌هیچ‌وجه جوابگوی نیاز شهروندان و مسافران نیست و در همین راستا مقرر شد تا تعداد ۵۰ جایگاه سی‌ان‌جی جدید در شهرهای مختلف استان فعال شود.
 
به گفته محمدقاسمی؛ در خصوص افزایش تعداد جایگاه‌های بنزین نیز مصوب شد تا ۳۰ جایگاه جدید به تعداد ۱۲۵ جایگاه موجود و فعال افزوده شود که در مجموع سیستان و بلوچستان با افتتاح و راه‌اندازی این تعداد دارای ۱۵۵ جایگاه سوخت بنزین خواهد شد.
 
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تأکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تمامی این ۸۰ جایگاه در سریع‌ترین زمان ممکن بهره‌برداری و فعال شود.
انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 452761
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *