۰
فرمانده انتظامی شهرستان خاش خبرداد:

كشف 3 هزار عدد انواع مواد محترقه در خاش

سرهنگ راز دار گفت: حفظ سلامت و امنیت مردم از اهم وظایف پلیس نیروی انتظامی است که در این راستا از هیچ اقدامی دریغ نخواهد شد.
كشف 3 هزار عدد انواع مواد محترقه در خاش
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشف 3 هزار عدد مواد محترقه خطر آفرین قاچاق و غیر مجاز توسط پلیس اطلاعات عمومی این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه سوری آخر سال و خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه خطرناک و غیر مجاز مقابله با افرادی که در رابطه با تهیه توزیع و قاچاق این مواد در واحدهای صنفی فعالیت دارند در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در شهرستان خاش قرار گرفت.

این مقام نظامی اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی موفق به کشف مواد محترقه به تعداد 3 هزار عدد و 4 هزار عدد قرص روان گردان و تعدادی سلاح سرد از نوع چاقو در داخل یک دکه در سطح شهرستان شدند. 

سرهنگ راز دار افزود: در این رابطه 2 نفر دستگیر و پرونده ی قضایی تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش در پایان گفت: در ایام پایانی سال بالاخص چهارشنبه آخر سال درصورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد و یا افرادی که در رابطه با تولید و توزیع مواد محترقه و آتش زای غیر قانونی فعالیت می کنند بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 452742
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *