۰

روز درخت کاری شهرستان تفتان بخش مرکزی /حضور فرماندار شهرستان تفتان در مراسم روز درختکاری

فرماندار تفتان بیان کرد:گر مشارکت و فرهنگ میان مردم در حفظ و نگهداری محیط زیست و آینده نگری نباشد، عملاً تلاش مسئولین قابل اجرا نخواهد بود.
روز درخت کاری شهرستان تفتان بخش مرکزی /حضور فرماندار شهرستان تفتان در مراسم روز درختکاری
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفتان؛ بمناسبت روز درخت کاری در شهرستان تفتان مراسمی با حضور فرماندار و هیئت همراه و کلیه مدیران و مسؤلان شهرستان تفتان برگزار شد.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان  تفتان ضمن تبریک  و تهنیت ۱۵ اسفند روز درخت و درختکاری و نیمه شعبان میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: درخت  و درخت  کاری از چند منظر قابل  بررسی است به لحاظ دینی که پیامبر اکرم  (ص) در موضوع  ثبات و پایداری طبیعت تأکید نمود دو به  جهت علمی نیز درخت و درختکاری بسیار مهم  می‌باشد.

شهنوازان با تأکید بر مشارکت  مردم در همه ابعاد اجتماعی و فرهنگی افزود: اگر مشارکت و فرهنگ میان مردم در حفظ و نگهداری محیط زیست  و آینده نگری نباشد، عملاً تلاش مسئولین قابل  اجرا نخواهد بود.

فرماندار تفتان با اشاره به نقش منابع طبیعی در زندگی بشراظهار کرد: دخالت بی‌رویه و روند زندگی صنعتی انسان‌ها در تخریب منابع طبیعی تهدید و چالش جدی در این حوزه است.

فرماندار تفتان  در پایان تصریح کرد: حفظ محیط زیست با مشارکت تمامی آحاد جامعه و رعایت ضوابط زیست محیطی امکان پذیر  است.


شایان ذکر است در پایان از دانش‌آموزان نخبه مدرسه پروین اعتصامی تجلیل به عمل آمد.
انتهای خبر/
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 452704
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *