۰
مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان:

دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان ۶۰ رتبه کشوری را از آن خود کردند

مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان گفت: دانش‌آموزان این استان امسال موفق به کسب بیش از ۶۰ رتبه کشوری در رقابت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ورزشی شدند.
دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان ۶۰ رتبه کشوری را از آن خود کردند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان مابه نقل از عصرهامون؛ حسینعلی میر عبدی بیان کرد: افتخارآفرینی‌های پی‌درپی دانش‌آموزان سیستان و بلوچستانی در رقابت‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری در سطح کشور نتیجه تحقق تربیت تمام ساحتی است.
 
وی از برگزاری نخستین بوت‌کمپ دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی در زاهدان خبر داد و افزود: پنجمین رویداد ملی استارتاپی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری سوم تا پنجم اسفند امسال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و در ۲ بخش دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: این رویداد درگذشته فقط مختص به دانش‌آموزان بود؛ اما امسال برای نخستین‌بار بخش دانش‌آموزی نیز به آن اضافه شده و ۱۰۰ دانش‌آموز از شهرستان‌ها و مناطق استان برای شرکت در این رویداد در زاهدان حضور خواهند یافت.
 
وی بیان کرد: پرورش ذهن و ایده‌های دانش‌آموزان از مهم‌ترین وظایف آموزش‌وپرورش است که در این راستا فراهم‌کردن محیطی مجهز به امکانات و تجهیزات موردنیاز نقش اساسی در تبدیل ایده‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان از قوه به فعل دارد.

میر عبدی ادامه داد: افزایش انگیزه در میان دانش‌آموزان و ایجاد امکان ارائه ایده‌های نو برای آینده‌سازان کشور از مهم‌ترین نتایج برگزاری این رویداد علمی خواهد بود و از تمامی امکانات آموزش‌وپرورش برای برگزاری هر چه‌بهتر این رویداد استفاده خواهد شد.

انتهای خبر/
شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 452609
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *