۰
امام جمعه اهل تسنن خاش؛

دشمنان بار دیگر خفت و خواری را احساس کردند/ تبیین آرمانهای انقلاب وظیفه و رسالت اصلی ما است

مولوی حافظ شهنوازی گفت: حضور گسترده و انقلابی مردم بار دیگر به دشمنان این انقلاب ثابت کرد چقدر در برابر این مردم و انقلاب ناتوان هستند.
دشمنان بار دیگر خفت و خواری را احساس کردند/ تبیین آرمانهای انقلاب وظیفه و رسالت اصلی ما است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما، امروز شنبه ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی تاریخی انقلاب اسلامی مولوی محمد علی شهنوازی(حافظ) امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بیان زبونی و ناتوانی دشمنان در مقابل اراده و خواست این ملت گفت: این حضور گسترده نشان از دلبستگی مردم به انقلاب و ولایت است مردم شجاع ایران با حضور پررنگ و پرشور خود بار دیگر خفت و خواری دشمنان را به رخ جهانیان کشیدند.

وی اظهار کرد: این انقلاب را باید بشناسیم و اهداف و آرمانهای والای آن را برای نسل جوان و نسل های آینده تبیین کنیم.

مولوی شهنوازی افزود: در هیچ جای دنیا رهبری به اقتدار و دلسوزی مقام معظم رهبری وجود ندارد رهبری که با فرمایشات حکیمانه خود این مردم و انقلاب را از تلاطم های زیادی نجات داده و به حول قوه الهی نجات خواهد داد.

امام جمعه اهل تسنن خاش با اشاره به حضور همه اقشار مردم و اتحاد بین شیعه و سنی گفت: امروز  دشمنان وحدت  جهان اسلام  را احساس کردند و دریافتند هیچ نقشه و نیرنگی نمیتواند این مردم را از انقلاب و ارزش های اسلام دور کند.

وی با تاکید بر نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جوانان امروز این مملکت همانند جوانان اول انقلاب پای این نظام هستند و با تمام وجود پشتیبان رهبر و انقلاب خود خواهند ماند.

انتهای خبر/
شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 452568
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *