۰
خطیب نماز جمعه خاش؛

موفقیت دنیا و آخرت در گرو پیروی از فرامین الهی/ با اطاعت از فرایض دینی راه سعادت را برای زندگی پیدا کنیم

دهقان امام جمعه خاش: انجام فرایض و واجبات دین باعث تعالی روح و به تبع آن اخلاق و رفتاری سازنده در انسان خواهد شد.
موفقیت دنیا و آخرت در گرو  پیروی از فرامین الهی/  با اطاعت از فرایض دینی راه سعادت را  برای زندگی پیدا کنیم
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، نماز جمعه امروز ۲۵آذر ماه به امامت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه خاش در محل مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

دهقان افزود: اطاعت از فرامین الهی از واجبات دین است که می بایست هر مسلمانی به آنان در راستای رستگاری دنیا و اخرت به آنان عمل کند.

دهقان با عنوان کردن حوادث تلخ هفته گذشته و شهادت عالم اهل تسنن و امام جمعه مسجد امام حسین(ع) ربایش و شهادت این مولوی بزرگوار عالم دین و مدافع وحدت و اتحاد را بشدت محکوم کرده و گفت: و ازخداوند علو درجات را برای آن شهید مسألت داریم.
قاتلان این شهید که با برنامه ریزی قبلی خواستار این بودند که قتل مولوی را به گردن نظام بیندازند طی عملیاتی توسط ماموران گمنام امام زمان دستگیر و نقشه ی شوم آنها برای همگان برملا شد‌.

وی بیان کرد: در عرصه های علمی، پزشکی، کشاورزی به موفقیت های چشمگیری دست یافته ایم که باعث پیشرفت کشور در عرصه های جهانی شده است.

دهقان به روز حمل و نقل اشاره کرد وگفت: زیر ساخت های خوبی در کشور در این راستا بعد از انقلاب انجام گرفته است.

وی افزود: کسب رتبه اول عدالت تحصیلی در جهان و افزایش حضور۵۶درصد از  دختران در دانشگاه ها نشان دهنده پیشرفت و اعتلای علم در کشور در بعد از پیروزی انقلاب است.

امام جمعه خاش در پایان گفت: زنان ما در بعد از انقلاب در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی در مشاغل مختلف در حال خدمت هستند در حالی که کشورهایی که دم از حقوق زنان میزنند طبق امار و محاسبات از هر پنج زن آمریکایی یک زن مورد تجاوز قرار گرفته و این خود گویای این است که چه مقدار حقوق زنان آنجا مورد توجه قرار گرفته است.

  انتهای پیام/
جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 452390
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *