یادواره روحانی شهید سجاد شهرکی در حوزه علمیه حضرت الزهرا (س) شهرستان خاش برگزار شد

خودسازی از زن امروز جامعه ما یک بانوی واقعی خواهد ساخت

8 آذر 1401 ساعت 8:48



به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، یادواره روحانی شهید سجاد شهرکی با حضور سردار الماسی، حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان خاش و جمعی از طلاب در حوزه علمیه الزهرا این شهرستان برگزار شد.

 سردار الماسی فرمانده تیپ ۱۱۰ سپاه سلمان به تلاش و مجاهدت حضرت زینب س در زندگی اشاره کرد و گفت: ایشان نه تنها برای شیعیان بلکه برای جامعه بشریت نقش اساسی را ایفا کرده اند و در دنیای اسلام سر فصل عظیم و درخشانی را ایفا نموده است.
 لذا عاشورایان نام آن بانوی بزرگوار را همراه با نام امام حسین ع بکار میبردند و مورخان ایشان را شخصیت دوم واقعه کربلا و نام آور فریادگران تاریخ ثبت کرده اند و شاعران از صبر تحمل ایشان دم می‌زنند و علمای علم اخلاق از تقوا ، استقامت ، عفت عصمت و حیای ان بانوی بزرگوار می‌گویند که این نکته ی اساسی است که بانوان ما فرزندان خود را با خصلت های ارزنده ی اخلاقی بار بیاورند.

سردار الماسی با اشاره به اینکه حضرت زینب س رزمنده و مجاهد در مقابل جبهه کفر بود ؛ بیان کرد: هدف و رسالت او رساندن پیام خون و شهادت مظلومان واقعه کربلا بود، آنچنان که انقلابیون آزاده جهان نیز بر آن همیشه تاکید کرده اند و رمز پیروزی اباعبدالله الحسین علیه السلام را در همین رسالت می دانند.

سردار الماسی با اشاره به اینکه مطالعه حیات آن بانوی بزرگوار بهترین الگوی زنان جامعه ی کنونی است، افزود: آن نکته ای که از زن امروز جامعه ما، یک بانوی واقعی میسازد و به اون آبرو و شرف می‌دهد خودسازی است.


کد مطلب: 452341

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/452341/یادواره-روحانی-شهید-سجاد-شهرکی-حوزه-علمیه-حضرت-الزهرا-س-شهرستان-خاش-برگزار

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir