۰
استقبال از نوروز:

جشنواره فرهنگی و ورزشی "نشاط و شادی" در روستای چاه سم بخش مرکزی خاش برگزار شد

اعلام آمادگی مردم خاش برای پذیرایی از مسافران نوروزی
در گرامی داشت هفته زن، در آستانه سال نو و استقبال از نوروز و با شرکت گرم و پرشور بانوان نخبه و شرکت مادران و همسران شهداء، جانبازان و ایثارگران جشنواره فرهنگی و ورزشی "نشاط و شادی" در روستای چاه سم بخش مرکزی شهرستان خاش به صورت باشکوه و متنوع برگزار شد.
بخشدار مرکزی شهرستان خاش گفت: هدف مهم از برگزاری این جشنواره کمک به تقویت روحیه نشاط و شادی بانوان و معرفی ظرفیت های منطقه در حوزه گردشگری است.
مجتبی شجاعی افزود: در این جشنواره برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هنری و ورزشی اجرا و انواع غذاهای بومی و محلی و صنایع دستی به نمایش درآمد.
وی بیان کرد: برگزاری اینگونه جشنواره ها در آستانه سال نو و تعطیلات نوروزی به معرفی جاذبه های دیدنی و جذب گردشگران تاثیر فراوانی دارد.
شجاعی ادامه داد: منطقه چاه سم در کنار چهزار در منطقه پشتکوه و در جوار تفتان سربلند دارای جاذبه های دیدنی بوده و باغات زردآلو و درختان و بوته های دیگر در این منطقه در این فصل از سال با شکوفه و گلهای فراوان و رنگارنگ جلوه های بسیار زیبائی از طبیعت گردی و تفریح و سیاحت را به نمایش گذاشته است.
بخشدار مرکزی شهرستان خاش گفت: گلفشان طبیعی پیر گل با خواص درمانی فراوان، سرو کهنسال سنگان با قدمت و ابهت و جذابیت زیاد، نقاط دیدنی ترشاب، کارواندر، پشتکوه، ارتفاعات پنج انگشت، مورپیش، طبیعت زیبای گزو و دستگرد و غیره در بخش مرکزی خاش واقع شده اند که ورود مسافران و گردشگران نوروزی را انتظار می کشند.
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب: 452061
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *