۰
معاون عمرانی فرمانداری خاش :

فعالیت کمیته ارائه خدمات به مسافران نوروزی در خاش

معاون عمرانی فرمانداری خاش گفت: ۹ کمیته خدمات ستاد نوروزی در خاش آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.
فعالیت کمیته ارائه خدمات به مسافران نوروزی در خاش
به گزارش تفتان ما؛ مهدی عیدوزهی در جلسه ستاد نوروزی  شهرستان خاش اظهار کرد: کمیته‌های ارائه خدمات به مسافران نوروزی در زمینه‌های مختلف در شهرستان فعال شوند و ارائه خدمات سفر به شهروندان و هموطنان طبق روال سال های گذشته در دستور کار ستاد نوروزی این شهرستان قرار خواهد گرفت.

وی تشکیل 9کمیته در زمینه حمل و نقل،خدمات،خدمات انتظامی،برنامه ریزی و آمار،خدمات اسکان و رفاه ،نظارت در تنظیم بازار،ارزیابی و رسیدگی به شکایات،خدمات بهداشتی و کارگروه بهداشت و کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی را جهت ارائه خدمات ارزنده به مسافرین و گردشگران نوروزی پیشنهاد داد.

عیدوزهی تصریح کرد:تمامی خدمات نوروزی با مدیریت استانداری و فرمانداری ها در سطح استان و شهرستان ها باهدف استفاده و بهرمندی از دستگاه های موثر در ارتقای خدمات سفر انجام می‌شود و عمده تلاش و فعالیت ها برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان،کاهش تصادفات و ایجاد شرایط سفر امن برای هموطنان است.

در این جلسه  بخشدار مرکزی شهرستان خاش با تبریک فرارسیدن ۸ اسفند به جامعه فرهنگی و افرادی که در امور تربیتی در تلاش اند ارائه خدمات ویژه با استفاده صحیح از ظرفیت ها و پتانسیل ها را راهی برای پیشرفت و توسعه شهرستان دانست.

مجتبی شجاعی گفت: معرفی نقاط گردشگری با استفاده از روش های نوین و مدرن و استفاده و تجلیل از افرادی که بصورت داوطلبانه و خودجوش در زمینه فرهنگی تلاش میکنند باید مد نظر بخشداران،مسئولین ادارات و دهیاران باشد.

وی افزود:گردشگری یک مسئله فعال و مهم در جامعه است و میتوان با بهرمندی و استفاده صحیح از ظرفیت ها و پتانسیل ها زمینه پیشرفت و توسعه شهرستان خاش را فراهم کرد.

شجاعی خاطر نشان کرد:هدف از گردشگری استفاده دیداری از پتانسیل های شهرستان نیست و تمام تلاش بر این باشد تا شرایط استفاده ی  اقتصادی از این ظرفیت ها فراهم شود.

وی تصریح کرد:بررسی خدمات سال های گذشته و خدماتی که در آینده ارائه میشوند میتوانند تاثیر بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی داشته باشد و میطلبد کلیه دستگاه ها در زمینه فرهنگی و اجتماعی همکاری و تلاش بیش از پیش داشته باشند.

شجاعی در پایان از برگزاری مسابقات اتومبیل رانی در دشت آبخوان،جشنواره غذا در کارواندر و استقبال از بهار در روستای اسماعیل آباد بخش مرکزی خبر داد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 452053
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *