شهردار خاش:

اجرای عملیات پاکسازی و نخاله برداری در معابر شهر خاش

10 اسفند 1396 ساعت 9:04

عملیات پاکسازی و نخاله برداری معابر و حاشیه های خیابانهای اصلی شهر خاش توسط واحد خدمات شهری در حال انجام میباشد.


به گزارش تفتان ما؛ عبدالمجید تمندانی شهردار خاش  با انتقاد از افرادی که با ریختن نخاله در اماکن عمومی هزینه های مضاعفی را به شهرداری تحمیل میکنند گفت:زمان و هزینه ای که برای پاکسازی معابر صرف میشود ما را از ارائه خدمات عمرانی در سطح شهر عقب می اندازد و شهروندان می بایست در زمان بروز هرگونه تخلفی در این زمینه شهرداری را مطلع کنند.

 شهردار خاش با اشاره به اهمیت نظافت و حفظ سیمای شهری، گفت: در راستای توجه به زیباسازی محیط و همچنین بهداشت و سلامتی شهروندان محترم، شهرداری خاش  اقدام به پاکسازی خیابان ها و پیاده روها و برداشت کلیه نخاله های سطح شهر و محلات و معابر اصلی شهر نموده است.

وی  اظهار کرد: حوزه خدمات شهری شهرداری خاش  به دلیل گستردگی و اهمیت این موضوع، در قالب اکیپی به صورت فعال و همه روزه نسبت به جمع آوری نخاله های ساختمانی در سطح شهر اقدام می نماید.

وی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله و پسماندهای شهری در مناطق مسکونی مراتب را به اطلاع شهرداری رسانده تا در اولین فرصت مأمورین شهرداری نسبت به جمع آوری این نخاله ها اقدام نمایند.
 

 
مهندس تمندانی هدف از اجرای طرح پاکسازی معابر سطح شهر را ارتقای سلامت شهر و رفاه حال شهروندان خواند و گفت: با توجه به نزدیک شدن به سال نو  نیروهای شهرداری به صورت شبانه روزی با تجهیزات لازم تمام سعی خود را بکار می برند تا رضایت شهروندان و گردشگران عزیز را به دست آورند.

شهردار خاش در ادامه تصریح کرد: هدف از اجرای این عملیات پاکسازی، تنظیف و شستشوی معابر، برداشت نخاله های اضافه، شستشوی جداول ایجاد محیط سالم برای شهروندان است و در حال حاضر وضعیت نظافت معابر سطح شهر با همت کارگران خدوم خدمات شهری در وضعیت مطلوب می باشد و این مهم تا پاکسازی کامل معابر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 452052

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/452052/اجرای-عملیات-پاکسازی-نخاله-برداری-معابر-شهر-خاش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir