۰
بخشدار مرکزی خاش:

اجرای 15 پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی خاش

بخشدار مرکزی خاش گفت : ۱۵ پروژه بهداشتی ، درمانی از ابتدای سال ۹۶ تا کنون در بخش مرکزی خاش اجرایی و یا به اتمام رسیده است.
اجرای 15 پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی خاش
مجتبی شجاعی امروز در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با تقدیر از مرکز و شبکه بهداشت و درمان خاش اظهار کرد:  ۱۵ پروژه بهداشتی ، درمانی از ابتدای سال ۹۶ تا کنون در بخش مرکزی خاش اجرایی و یا به اتمام رسیده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل مراکز بهداشتی و درمانی، پایگاه‌های اوررژانس  و خانه های بهداشت هستند با اعتبار حدود ۳۲ میلیارد ریال است که رشد اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان نتیجه سیاست‌های نظام سلامت در دولت تدبیر و امید و حمایت‌های مجلس و پیگیری‌های مسوولین استانی و شهرستانی بوده است.

شجاعی بیان کرد: این طرح‌ها شامل مرکز بهداشتی درمانی بیلری با اعتبار 6 میلیارد و 800 میلیون ریال و پیشرفت ۱۰۰ درصدی،  مرکز بهداشتی درمانی ناصری با اعتبار6 میلیارد و 800 میلیون ریال و پیشرفت ۱۰۰ درصدی ، خانه بهداشت میرزا آباد با اعتبار یک میلیارد و 250 ریال با پیشرفت ۱۰۰ درصدی، خانه بهداشت بیلری با اعتبار یک میلیارد و 250 ریال با پیشرفت ۱۰۰ درصدی ،  خانه بهداشت ناصر آباد با اعتبار یک میلیارد و 250 ریال با پیشرفت ۱۰۰ درصدی ، پایگاه اورژانس سنگان با اعتبار 900 میلیارد ریال با پیشرفت ۲۳ درصدی  از مهمترین این پروژه‌ها بوده است.

بخشدار بخش مرکزی خاش ادامه داد:  پایگاه اورژانس پشت کوه با اعتبار 900 میلیارد ریال با پیشرفت ۴۳ درصدی، پایگاه اورژانس تیغ آب با اعتبار 900 میلیارد ریال با پیشرفت ۳۸ درصدی ، پایگاه اورژانس دشت رباط با اعتبار 900 میلیارد ریال با پیشرفت ۳۶ درصدی، پایگاه اورژانس کارواندر با اعتبار 900 میلیارد ریال با پیشرفت ۵۰ درصدی، پایگاه اورژانس دوراهی ایرندگان با اعتبار 900 میلیارد ریال با پیشرفت ۶۲ درصدی ، پانسیون پزشک ناصری با اعتبار  یک میلیارد ریال با پیشرفت ۶۱ درصدی ، پانسیون پزشک اسماعیل آباد با اعتبار یک میلیارد ریال با پیشرفت ۲۹ درصدی ،  پانسیون پزشک سبز گز با اعتبار یک میلیارد ریال پیشرفت ۴۲ درصدی هستند.

وی اظهار کرد: تنها در سه سال گذشته ۳۴ پروژه بهداشت و درمان با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار شامل طیف گسترده ای از طرح‌های مورد نیاز در بخش مرکزی خاش اجرا شده است.

بخشدار مرکزی خاش با بیان اینکه هشت مرکز بهداشتی درمانی در این بخش فعال است، خاطرنشان کرد: بخش مرکزی خاش دارای 47 خانه بهداشت و 6 پایگاه اورژانس بین جاده ای است که تمامی مراکز دارای پزشک بوده و دو درمانگاه اسماعیل آباد و بیلری دارای دندانپزشک نیز هستند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 452045
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *