۰

زمانی: استقلال هم درس بزرگی به الهلال داد، هم انتقام پرسپولیس را گرفت/شفر نشان داد هم باهوش است هم زیرک

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:در روز شهادت حضرت زهرا(س) درس بزرگی به بازیکنان و تیم الهلال دادیم که آن رفتارها را انجام دادند وخیلی خوشحالم که استقلال توانست انتقام شکست سال گذشته پرسپولیس را از نماینده عربستان بگیرد. حسن زمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برتری استقلال مقابل الهلال اظهار داشت: قبل از اعزام تیم به قطر و عربستان پیش بینی کردم که استقلال از این دو بازی 4 امتیاز می‌گیرد که خوشبختانه پیش‌بینی‌ام درست از آب درآمد. وی افزود: در روز شهادت حضرت زهرا(س) درس بزرگی به بازیکنان و تیم الهلال دادیم که آن رفتارها را انجام دادند و انتقام بزرگی از آنها گرفتیم. خیلی خوشحالم که استقلال توانست انتقام پرسپولیس و شکست سال گذشته این تیم را از نماینده عربستان بگیرد. عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ضمن تمجید از شفر و بازیکنان این تیم گفت: خوشبختانه تمام مسائل روی برنامه ریزی ما پیش رفت،نکته مشهود این روزهای تیم استقلال همدلی و موفقیت است که همه عوامل تیم به آن پایبند هستند. وی تصریح کرد: شفر در این مدت نشان داده مربی باهوش و زیرکی است و از دانش خوبی برخوردار است. او در بازی با الهلال تغییرات زیادی در ترکیب استقلال ایجاد کرد اما همه آنها با برنامه بود. زمانی در پایان در خصوص اینکه نظرش در مورد شکست پرسپولیس در قطر چیست گفت: پرسپولیس باخت و انصافا ما از شکست این تیم ناراحت و متاثر شدیم.امیدوار هستم که نماینده ایران در ادامه راه موفق باشد. انتهای پیام/
زمانی: استقلال هم درس بزرگی به الهلال داد، هم انتقام پرسپولیس را گرفت/شفر نشان داد هم باهوش است هم زیرک
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،حسن زمانی  در خصوص برتری استقلال مقابل الهلال اظهار داشت: قبل از اعزام تیم به قطر و عربستان پیش بینی کردم که استقلال از این دو بازی 4 امتیاز می‌گیرد که خوشبختانه پیش‌بینی‌ام درست از آب درآمد.
وی افزود: در روز شهادت حضرت زهرا(س) درس بزرگی به بازیکنان و تیم الهلال دادیم که آن رفتارها را انجام دادند و انتقام بزرگی از آنها گرفتیم. خیلی خوشحالم که استقلال توانست انتقام پرسپولیس و شکست سال گذشته این تیم را از نماینده عربستان بگیرد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ضمن تمجید از شفر و بازیکنان این تیم گفت: خوشبختانه تمام مسائل روی برنامه ریزی ما پیش رفت،نکته مشهود این روزهای تیم استقلال همدلی و موفقیت است که همه عوامل تیم به آن پایبند هستند. 
وی تصریح کرد: شفر در این مدت نشان داده مربی باهوش و زیرکی است و از دانش خوبی برخوردار است. او در بازی با الهلال تغییرات زیادی در ترکیب استقلال ایجاد کرد اما همه آنها با برنامه بود.
زمانی در پایان در خصوص اینکه نظرش در مورد شکست پرسپولیس در قطر چیست گفت: پرسپولیس باخت و انصافا ما از شکست این تیم ناراحت و متاثر شدیم.امیدوار هستم که نماینده ایران در ادامه راه موفق باشد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 451984
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *