۰
شهردار سابق و عضو فعلي شوراي شهر خاش:

نمره 15 براي آسفالت معابر شهر خاش/ نهضت آسفالت در اين شهر ادامه دارد

شهردار سابق و عضو فعلي شوراي شهر خاش گفت: نمره وضعیت موجود آسفالت در شهر خاش در مجموعه شهر 15 است كه بايد اين نمره ارتقاء پيدا كند.
نمره 15 براي آسفالت معابر شهر خاش/ نهضت آسفالت در اين شهر ادامه دارد
ایوب کرد در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: موضوع مهم ترمیم و بازسازی آسفالت معابر همواره مورد مطالبه شهروندان است كه شهرداري خاش نيز تلاش ميكند تا اين خواسته را محقق كند.

وي با بيان اينكه نمره وضعیت موجود آسفالت در شهر خاش در مجموعه شهر 15 است، گفت: برای رسیدن به یک نقطه تعادل قابل پیش‌بینی، با توجه با ظرفیت تولید و توزیع در شهر و نیاز محلات شهری به یک بازه ۳ ساله نیاز داریم.

كرد ادامه داد: زیرساخت‌های لازم جهت آسفالت آماده شده است كه تجهیز اکیپ بخش آسفالت در شهر به دستگاه‌های جدید نیز صورت خواهد گرفت و یک مجموعه جدید خریداری خواهد شد.

وي با اشاره به شناسایی معابر اولویت دار جهت ترميم و بازسازي، افزود: برای این کار تیمی نظارتی انتخاب شده است چرا كه مسئله آسفالت شامل چند بخش است، اولویت اول معابر اصلی و شوارع و خیابان‌های درجه یک شهر را پوشش می‌دهد و این معابر کنترل می‌شوند و با دستگاه‌های مجهز آسفالت می‌شوند.
 

 
عضو شوراي شهر خاش خاطرنشان كرد: بخشی از آسفالت داخل محلات با عدالت محله ای  است که در کوچه‌ها توزیع می‌شوند و این بخش بیشتر برای مردم ملموس هستند و در اغلب محلات اکثر معابر فرعی دچار کمبود آسفالت و یا اسفالت باکیفیت پایینی  هستند.

وي يادآور شد: یک برنامه ریزی هم انجام شده  که بخشی از آسفالت سالانه مخصوص محلات کم برخوردار و معابر فرعی شود و با توجه به شاخص‌هایی که از قبل تعیین و شناسنامه دار شده برنامه ریزی‌هایی انجام و توزیع اسفالت انجام می‌شود.

شهردار سابق خاش اظهار كرد: در ادامه نهضت آسفالت شهر خاش مجموعه معابر جنب پمپ بنزین خیابان جمهوری و محله خلیل آباد در دستور آسفالت و اکیپ آسفالت شهرداری در حال خدمات رسانی است.

انتهای پیام/

 
جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 451975
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *