۰

شهرستان خاش جهت استقبال از مهمانان نوروزي آماده مي شود/ نصب تابلوهای بزرگ راهنمایی در مسیر گردشگران و مسافران

نایب رییس شورای شهر خاش گفت: در آستانه سال جديد، اين شهرستان جهت استقبال از مهمانان نوروزي آماده مي شود و در اين خصوص تمامي تمهيدات و تصميم گيري ها انجام شده است.
شهرستان خاش جهت استقبال از مهمانان نوروزي آماده مي شود/ نصب تابلوهای بزرگ راهنمایی در مسیر گردشگران و مسافران
میرمراد مارندگانی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: تابلوهای بزرگ در مسير ورود گردشگران و مسافران در شهر خاش براي نخستين بار تهيه و نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت و نقش تابلوهای راهنمای مسیر در هدایت و راهنمایی رانندگان و توزیع مناسب ترافیک در شبکه معابر شهری، افزود: این تابلوها جهت راهنمایی رانندگان، مسافران و گردشگران در مسیرهای اصلی شهر، قبل از رسیدن به محل خروجی و ورودی و کلیه معابر اصلی با ابعاد بزرگ نصب  خواهد شد.

مارندگانی تصريح كرد: عدم وجود تابلوهای راهنمایي مسیر در نقاط ورودی و خروجی شهر و نیز کوچک و یا ناخوانا بودن تابلوهای راهنمای مسیر موجود از مهمترين معضلات شهر است.

وي گفت: نبود تابلو در بعضي معابر که سبب افزایش ترافیک، اتلاف وقت رانندگان و افزوده شدن حجم تصادفات می شود  که با نصب تابلوهای جدید مسیر یاب در شهر این مشکل رفع خواهد شد.

نایب رییس  شورای شهر خاش با اشاره به عمده تابلوهای راهنمايي در سطح اين شهر، ادامه داد: تابلوهای مسیر راهنمای مسافر نشان دهنده مسافت شهرهای مجاور، مرکز شهر، پمپ بنزین، جایگاه سوخت   و معابر شهر است.

 
وي از طرح اصلاح هندسی در تقاطع میدان شهدا تا میدان ولی عصر  خبر داد و كفت: اين مسير پیش از این با مشکل ترافیکی مواجه بوده است كه به زودي اين مشكل حل خواهد شد.

مارندگانی خاطرنشان كرد: پیشرفت کار برخی پروژه‌ها خوب است و باید با سرعت بیشتری انجام شود تا مردم از منافع آن زودتر بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه محوطه سازی قلعه حیدرآباد، جدول گذاری و اصلاح میدان بلوار امام رضا(ع) از جمله مهمترين پروژه هاي شهرداري است، اذعان كرد: روند پیشرفت این پروژه ها رضایت‌بخش است  و باید هرچه سریع‌تر به اتمام برسد تا مردم دربتوانند اوقات فراغت خود را در بوستان کنار قلعه  حیدرآباد سپری کنند و از مزایای بلوار امام رضا(ع)استفاده ببرند.

عضو شوراي شهر خاش با بيان اينكه روند پیشرفت عملیات نهضت آسفالت در دستور کار شورای شهر قرار گرفته است، اظهار كرد: باید پروژه های عمرانی سرعت بیشتری بگیرد تا شاهد شکوفایی و رشد بیشترخاش باشیم.
 
 


.


.


.


.

 
انتهای پیام/
شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 451907
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *