امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش

۲۲ بهمن امسال نشان دهنده، اتحاد و وحدت مردم در برابر استکبار جهانی بود

22 بهمن 1396 ساعت 10:23

امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش گفت: ۲۲ بهمن امسال نشان دهنده، اتحاد و وحدت مردم در برابر استکبار جهانی بود و پاسخ محكمي به دشمنان داد.


مولوي عبدالستار حسين زهي در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: راهپيمايي عظيم و مردمي امروز مانور بزرگ ايران اسلامي در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب بود و سبب ناراحتي و ياس آنان شد و پاسخ محكم و دندان شكني به اين دشمنان داد.

وي با بيان اينكه در راهپيمايي 22 بهمن امسال همه اقشار مختلف مردم حضوري پرشور داشتند، تصريح كرد: مردم به ميدان آمدند و خشم خود را عليه استكبار نشان دادند و ثابت كردند كه تا خون در رگ دارند براي دفاع از آرمان هاي والاي انقلاب آماده هستند.

مولوي حسين زهي با بيان اينكه 22 بهمن روز وحدت و اتحاد ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي است، گفت: حضور فعال و گسترده مردم در راهپيمايي ميليوني امروز در تاريخ ايران اسلامي ماندگار و جاودانه شد و دشمنان همواره از اين بيداري و بصيرت احساس خطر مي كنند.

وي اذعان كرد: شاه با آن همه مال و ثروت ابرقدرت ها با جهاد جوانان ولايت پذير مانند موشي از كشور فرار كرد و انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام خميني(ره) به پيروزي رسيد.

امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش اظهار كرد: حضور مردم در راهپيمايي امروز نشان داد وحدت کلمه تمامي اقشار مختلف مردم برای دفاع از انقلاب است و اين حضور تجلی عزم و اراده ملی ملت مسلمان ایران در حفظ و حراست از آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبري است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451869

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451869/۲۲-بهمن-امسال-نشان-دهنده-اتحاد-وحدت-مردم-برابر-استکبار-جهانی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir