فرماندار خاش در حاشيه راهپيمايي 22 بهمن؛

مردم ايران اسلامي بار ديگر حماسه اي عظيم را خلق كردند/ دشمنان از حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن احساس خطر كردند

22 بهمن 1396 ساعت 12:04

فرماندار شهرستان خاش گفت: مردم ايران اسلامي بار ديگر حماسه اي عظيم را خلق كردند و به دشمنان ثابت كردند كه تا خون در رگ دارند پشتيبان نظام و رهبري هستند.


محمداكبر چاكرزهي در حاشيه راهپيمايي 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: حضور گسترده و عظيم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان از وحدت و اتحاد در ميان ملت دارد.

وي تصريح كرد: دشمنان براي ضربه زدن به برگزاري اين راهپيمايي تلاش هاي بسيار زيادي كردند ولي با بصيرت و بيداري ملت هميشه در صحنه و غيور ايران اسلامي اين بار نيز توطئه ها و ترفندهاي شوم دشمنان با شكست مواجه شد.

چاكرزهي با قدرداني از حضور گسترده و دشمن شكن مردم شهرستان خاش در راهپيمايي 22 بهمن، گفت: اين حضور سبب شد تا چشمان دشمنان كور شود و به آن ها ثابت شد كه ملت ايران تا آخرين لحظات عمر خود پشتيبان نظام و رهبري هستند و هرگز اجازه نفوذ به دشمنان را نخواهند داد.

وي با بيان اينكه ملت ايران اسلامي ثابت كردند كه همواره از استقلال خود دفاع می‌کنند، خاطرنشان كرد: نظام ايران اسلامي در مدت 39 سال از عمر با بركت خود همواره از ناحيه دشمنان خارجي مورد تهاجم قرار گرفته اما هر روز به كوري چشم دشمنان بر عزت و صلابت ايران اسلامي افزوده شده است.

فرماندار شهرستان خاش با بيان اينكه راهپيمايي 22 بهمن امسال، تماشايي تر از هر سال بود، اذعان كرد: راهپيمايي 22 بهمن در حقيقت میعاد مؤمنان و موحدان و یادآوری و تجدید عهد و آغازی دیگر بر پیگیری و پافشاری بر اهداف بلند انقلاب است.

وي اظهار كرد: حضور امروز مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشمگیرتر از سال‌های گذشته بود و مردم شهیدپرور خاش در این روز بزرگ حماسه دیگری را خلق کردند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451868

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451868/مردم-ايران-اسلامي-بار-ديگر-حماسه-عظيم-خلق-كردند-دشمنان-حضور-راهپيمايي-22-بهمن-احساس-خطر

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir