۰
برنامه هاي دهه فجر در يك نگاه؛

برگزاری بیش از 250 ويژه برنامه به مناسبت دهه مبارك فجر در شهرستان خاش/ امسال اين برنامه ها پرشكوه تر از سال هاي اخير برگزار شد

همزمان با سي و نهمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران و با آغاز دهه مبارك فجر بيش از 250 ويژه برنامه عمراني، ورزشي و فرهنگي در گوشه و كنار شهرستان خاش برگزار شد.
برگزاری بیش از 250 ويژه برنامه به مناسبت دهه مبارك فجر در شهرستان خاش/ امسال اين برنامه ها پرشكوه تر از سال هاي اخير برگزار شد
به گزارش تفتان ما بي ترديد هرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود، اهمیت پرداختن به موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین دستاوردها و پیش‌رفت‌های جمهوری اسلامی بیش‌تر می‌شود.

علي اي حال امسال نيز در سي و نهمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران شاهد تقويت و محكم شدن اين نظام به كوري چشم دشمنان بوديم و لذا همانند سال هاي اخير به پاس گراميداشت اين ايام پر بركت برنامه هاي بسيار زيادي با حضور گسترده و عظيم مردم اين شهرستان اجراء شد.

ویژه برنامه های گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان خاش با حضور فرماندار و امامان جمعه بخشداران، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، بسیجیان و مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی شوراها و شهردار و کارکنان شهرداری در مزار شهیدان و دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر آغاز شد.

نواختن زنگ انقلاب و برپایی نمایشگاه نقاشی از برنامه هاي نخستين روز از دهه فجر در خاش بود.
پیاده روی صبحگاهی عمومی با حضور خانواده ها نيز از برنامه هاي دومين روز از دهه فجر در اين شهرستان بود.

در روز سوم پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری خاش با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان و شوراها در گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی بازدید و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

جشن کودک مسلمان بلوچ نيز با مشاركت سپاه و ساير دستگاه هاي اجرايي و نيز مراسم جشني در دبيرستان دخترانه دانشگاه برگزار شد.

همچنين در چهارمين روز از دهه فجر انقلاب اسلامی 15 پروژه کشاورزی و مسکن محرومین با اعتبار تقریبی پنجاه میلیارد ریال در بخش مرکزی شهرستان خاش با حضور فرماندار و مسئولان محلی در روستاهای ناصری و گرنچین و دشت رباط بخش مرکزی افتتاح و همایش فجر آفرینان وحدت آفرین در شهرک توحید آباد بخش مرکزی خاش و نشست هم اندیشی بانوان بخش مرکزی شهرستان خاش با هدف تبادل نظر و بررسی مشکلات و کمک به خدمت رسانی شایسته به این قشر از جامعه در سالن اجتماعی فرمانداری برگزار شد.

روابط عمومی دادگستری خاش به مناسبت دهه فجر اقدام به برپايي نمایشگاه کتابی در محل دادگستری جهت آشنایی شهروندان خاشی با مسائل حقوقی كرد و کتابچه هایی در موضوعات حقوق شهروندی و نحوه طرح دعاوی اعم از حقوقی و کیفری به منظور ارتقاء اطلاعات حقوقی در اختیار مراجعین و ارباب رجوع گذاشته شد و به سئوالات و پرسش های حقوقی مراجعین پاسخ داده شد.

به مناسبت ایام مبارک دهه فجر مسابقات فوتسال با شرکت 8 تیم از واحد های مختلف کارخانه سیمان خاش، مسابقات فوتسال بخش نوک آباد و وشوو برگزار شد.

در ششمین گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه، فرماندار معاون سیاسی فرمانداری، مدیرعامل شرکت سیمان، بخشدار مرکزی و شماری از مسئولان ادارات و نهادها و کارگران سخت کوش جشن بزرگ کارگری در شرکت سیمان خاش برگزار شد.

نمایشگاه عکس و مطبوعات انقلاب شكوهمند اسلامي در دانشگاه هاي پيام نور، آزاد، صنعت و معدن و كانون هاي پرورش فكري كودكان و نوجوانان خاش راه اندازی شد.

در هفتمین روز از گرامی داشت دهه فجر 25 پروژه مختلف کشاورزی، آب و برق رسانی و مخابراتی و بهداشتی در بخش ایرندگان شهرستان خاش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و برای اجرای این پروژه ها که امروز با حضور مدیران عامل شرکت مخابرات و ابفار روستایی استان، امام جمعه، فرماندار و شماری از مدیران راه اندازی شدند افزون بر 63 میلیارد ریال هزینه شده است.

آب شیرین کن مجتمع آبرسانی گوهر کوه با 19 روستا با حجم کار احداث ایستگاه پمپاژ و موتورخانه، نصب و راه اندازی آب شیرین کن به روش نانو فیلتراسیون به ظرفیت 300 متر مکعبی، اجرای 210 متر خط انتقال برق، نصب دو دستگاه پست ترانس با اعتباری هزینه شده 7 میلیارد ریال در شهرستان خاش به بهره‌برداری رسید.

در هشتمین روز از گرامی داشت دهه فجر و با حضور مسئولان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، فرماندار و نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی و شماری از مقامات محلی 16 طرح مختلف در بخش نوک آباد خاش افتتاح شد.

کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی، همایش سبک زندگی اسلامی و منزلت زن و بنیان تحکیم خانواده با محوریت زندگی حضرت زهرا و نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در دانشگاه پیام نور، آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در تیپ مستقل 288 زرهی ارتش در کنار افتتاح طرحهای مختلف در نوک آباد و برپایی دیدارهای مردمی جشن های انقلاب در این بخش و نیز برپایی اردوی فرهنگی و تفریحی در جوار گل فشان طبیعی پیر گل به همت بخشداری مرکزی خاش از برنامه های مهم گرامی داشت دهه فجر در خاش بودند.

حضور حجت الاسلام زارعی معاون عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مدرسه دخترانه نمونه مهدیه شهرستان خاش و بازدید از بازارچه صنایع دستی و غذاهای سنتی به مناسبت دهه فجر و بازدید از نمایشگاه نقاشی کانون فاطمه الزهرا ( س)، مراسم دیدار مدیر آموزش و پرورش و جمعی از دانش آموزان مدارس خاش و مسئولان با امام جمعه شهرستان و تقدیر از دانش آموزان نخبه قرآنی در حسینیه صاحب الزمان خاش، برگزاری نمایشگاه نقاشی و غذاهای سنتی در دبیرستان دخترانه فرزانگان با حضور مسئولان و اجرای مراسم و برپایی نمایشگاه کارهای دستی و جشنواره غذا در دبیرستان دخترانه نرجس و هنرستان مرضیه از ساير برنامه هاي دهه مبارك فجر در شهرستان خاش بود.

سید دانیال محبی استاندار سيستان و بلوچستان در شب گذشته به مناسبت دهه مبارك فجر با مردم شهرستان خاش در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ديدار كرد.

مجتبی شجاعی بخشدار مركزي خاش نيز با برخی از شوراهای اسلامی اين بخش و تعدادی از مدیران بانک ها به مناسبت ايام الله دهه فجر نشست هم انديشي برگزار كرد.

همچنين همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر  و ایجاد نشاط و پویایی در جامعه روستایی، نخستین جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی داء(مادر) در دهستان پنج هزار نفری اسماعیل آباد با حضور بانوان نخبه در حوزه های مختلف و دانشجویان، دانش آموزان، مادران و همسران شهدا و غيره برگزار شد.

انتهای پیام/
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 451845
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *