۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش:

شركت در راهپمایی عظيم و مردمي ۲۲ بهمن وظیفه شرعي است/ حضورگسترده و پرشور مردم در اين راهپيمايي مشت محکمی بر دهان استکبار مي زند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: شركت در راهپمایی عظيم و مردمي ۲۲ بهمن وظیفه شرعي است و بدون شك راهپیمایی امسال گسترده‌تر از سال‌های اخير برگزار خواهد شد.
شركت در راهپمایی عظيم و مردمي ۲۲ بهمن وظیفه شرعي است/ حضورگسترده و پرشور مردم در اين راهپيمايي مشت محکمی بر دهان استکبار مي زند
مولوي محمدعلي شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: اتحاد و همدلی رمز پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی بوده و ما هم در این راه قدم برداریم.

وي با بيان اينكه دشمنان همواره به دنبال تخريب نظام هستند، تصريح كرد: ملت هميشه در صحنه و ولايتمدار ايران اسلامي در روز ۲۲ بهمن بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های نظام انقلاب نشان خواهند داد و مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني و ايادي آنان خواهند زد.

مولوي شهنوازي گفت: روز ۲۲ بهمن امسال نیز همانند سال هاي اخير خاري در چشم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

وي با بيان اينكه راهپيمايي 22 بهمن نماد وحدت ملي است، افزود: بدون شك ملت ایران در اين راهپيمايي پاسخ کوبنده به ياوه گويي هاي اخير ترامپ رئيس جمهور جاهل و ديوانه آمريكا خواهند داد و دست آن ها را از نفوذ به ايران اسلامي كوتاه مي كنند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش خاطرنشان كرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن مهم‌ترین حرکت انقلابی است که با توان ملت انجام می‌شود و لذا همگان بايد در اين راهپيمايي عظيم شركت كنند.

وي با دعوت از اقشار مختلف مردم شهيدپرور و ولايتمدار ايران اسلامي در راهپيمايي عظيم و مردمي 22 بهمن، اذعان كرد: اين راهپيمايي يك وظيفه شرعي است كه بايد با انجام آن از ناموس، دين و كشور خود در برابر ظلم و ستم استكبار جهاني دفاع كنيم و لذا حضور آگاهانه و با بصيرت در اين راهپيمايي بسيار ضروري و مهم است.

مولوي شهنوازي اظهار كرد: حضور گسترده و عظيم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت مي كند كه مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند و بدون شك این قدردانی سبب یاس و نااميدي دشمنانی می‌شود.

انتهای پیام/
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 451844
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *