۰
فرماندار و رئيس شوراي تامين شهرستان خاش:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی یوم‌الله ۲۲ بهمن در خاش/ شهروندان با ماموران راهنمايي و رانندگي همكاري لازم را داشته باشند

فرماندار و رئيس شوراي تامين شهرستان خاش گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت و برای تسهیل در تردد شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، محدودیت های ترافیکی در سطح شهر و مسیر راهپیمایی برقرار می شود.
اعمال محدودیت‌های ترافیکی یوم‌الله ۲۲ بهمن در خاش/ شهروندان با ماموران راهنمايي و رانندگي همكاري لازم را داشته باشند
محمداكبر چاكرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: طبق جلسه شوراي تامين و ترافيك شهرستان خاش مصوب شده است كه روز ۲۲ بهمن ماه با توجه به مسیر راهپیمایی،  از چهارراه سراوان در خيابان امام خميني(ره) و مقابل مسجد جامع و مسیرهای منتهی به آن اعم کوچه و خیابان‌های شرقی و غربی تا  ميدان شهداء محدودیت تردد و توقف اعمال خواهد شد.

وي با بيان اينكه اين محدوديت ترافيكي از ساعت 8 الي 11 ظهر انجام خواهد شد، تصريح كرد: همچنين خيابان هاي امام خميني(ره) از بيمارستان قديم و خيابان مرادريگي نيز محدودیتهای تردد ممکن است بنا برضرورت  به صورت مقطعی اعمال شود.

چاكرزهي افزود: البته در مسیرهای با محدودیت تردد، خیابانهای سرباز و انقلاب به عنوان محورهای جایگزین در نظر گرفته شده اند.

وي  با بيان اينكه از ساعت 6 روز 22 بهمن پارک خودرو در محدوده راهپیمایی ممنوع است، گفت: خودروهای متوقف شده در مسیرهای راهپیمایی با ممنوعیت و محدودیت تردد به وسیله جرثقیل انتقال داده می شوند و عواقب آن به عهده مالک وسیله نقلیه است.

فرماندار شهرستان خاش خاطرنشان كرد: به شهروندان توصیه می شود با پلیس همکاری لازم را در خصوص برقراری محدودیت های ترافیکی داشته و از اصرار بی مورد برای ورود به محدوده ممنوع خودداری کنند.

رئيس شوراي تامين شهرستان خاش ادامه داد: به همه ساکنین مسیر راهپیمایی توصیه می شود خودروهای خود را در داخل پارکینگ منزل پارک کرده و از پارک وسیله نقلیه در داخل خیابان های مسیر راهپیمایی جداً خودداری کنند.

وي با بيان اينكه مردم بايد با پلیس جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی و برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم همکاری کنند، خاطرنشان كرد: این تمهیدات با هدف افزایش ایمنی و امنیت راهپیمایان همچنین سهولت دسترسی آنان در نظر گرفته شده است و ضمن عذرخواهی از همشهریان، درخواست می‌کنم که همکاری لازم را با ماموران راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

چاكرزهي با اشاره به تردد موتورسیکلت‌سواران در راهپیمایی، اذعان کرد: پلیس اجازه تردد موتورسیکلت‌ها در بین راهپیمایان را نمی‌دهد بنابراین افرادی که قصد دارند با موتورسیکلت به راهپیمایی بیایند باید آن را در محل‌های مشخص پارک کنند و پیاده به راهپیمایی بروند.

وي با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی و ناجا در آماده‌باش ۱۰۰ درصدی هستند، اظهار كرد: امیدواریم که امسال بتوانیم خدمات مطلوبی را به راهپیمایان ارائه دهیم.

انتهای پیام/
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 451843
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *