۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه تر از سال های اخير خواهد بود/ انقلاب اسلامی خار چشم استکبار جهانی و پشتیبان مستضعفان دنیاست

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه تر از سال های اخير خواهد بود و بايد با حضور گسترده و عظيم خود در اين راهپيمايي مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند.
راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه تر از سال های اخير خواهد بود/ انقلاب اسلامی خار چشم استکبار جهانی و پشتیبان مستضعفان دنیاست
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش با دعوت خود و نمازگزارن به رعايت تقواي الهي، با بيان اينكه تقواي الهي بزرگترين توشه براي دنيا و آخرت است، اظهار كرد: بايد براي سعادت و خوشبختي و دستيابي به آن تلاش بسيار كرد.

وي با بيان اينكه تقواي الهي با عمل به واجبات ديني و دوري جستن از محرمات و گناهان ممكن مي شود، تصريح كرد: انسان بايد در تمامي مراحل زندگي خود تنها به فكر سعادت و تقواي الهي باشد.

مولوي شهنوازي با اشاره به دهه مبارك فجر و 22 بهمن، گفت: مهم‌ترین مسئله، حفظ نظام و انقلاب و دستاوردهای آن است.

وي با بيان اينكه اولين قدم در راه محافظت از انقلاب، آسیب‌ شناسی انقلاب است، افزود: اولین تهدید برای کشور، نبود روحیه انقلابی است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه 22 بهمن روزي است كه دشمنان نظام مقهور قدرت بسيار بزرگ مردم مي شوند، خاطرنشان كرد:  رمز پيروزي اين انقلاب بدون شك حفظ انقلاب دروني و انگيزه الهي و وحدت كلمه بود.

وي با اشاره به توطئه هاي دشمنان عليه انقلاب، يادآور شد: دشمنان در پی ترویج و گسترش لاابالی گری در جامعه هستند، می خواهند حساسیت ما را به اسلام کم کنند، اما در راهپيمايي امسال باشکوه تر از سال های پیش برگزار خواهد شد.

مولوي شهنوازي با دعوت از تمامي براي حضور پرشكوه و گسترده در راهپيمايي 22 بهمن، ادامه داد: بايد مردم ايران اسلامي نيز مانند هرساله با حضور دشمن شكن خود در اين راهپيمايي مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني بزنند و اجازه نفوذ به دشمن را ندهند.

انتهاي پيام/
 
 
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 451842
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *