۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

مردم ايران در راهپيمايي 22 بهمن پاسخ قاطع و محكمي به رئيس جمهور ديوانه و جاهل آمريكا خواهند داد/ انقلاب، مردم را از اسارت نجات داد

امام جمعه شهرستان خاش گفت: مردم ايران اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن پاسخ قاطع و محكمي به ترامپ رئيس جمهور ديوانه و جاهل آمريكا خواهند داد.
مردم ايران در راهپيمايي 22 بهمن پاسخ قاطع و محكمي به رئيس جمهور ديوانه و جاهل آمريكا خواهند داد/ انقلاب، مردم را از اسارت نجات داد
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: تقوا تنها راه رسيدن به سعادت، خوشبختي و رستگاري است و سبب مي شود تا بتوانيم به آساني وظايفه خويش را در جهت بندگي و عبوديت معبود حق تعالي انجام دهيم و رستگار شويم.

وي با بيان اينكه صبر و پايداري يكي از عوامل مهم براي تقرب الهي است، تصريح كرد: بايد مومنان در مقابل مشكلات و سختي ها صبور باشند زيرا پروردگار متعال اين مشكلات و بيماري ها را معياري جهت سنجش مسلمانان قرار داده و ميزان جهاد و صبوري آن ها را محك مي زند.

حجت الاسلام دهقان با اشاره به راهپيمايي عظيم و مردمي 22 بهمن، گفت: حضور دشمن شكن و گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن بدون شك سيلي و مشت محكمي بر دهان ياوه گويان خواهد زد.

وي افزود: با وجود اتفاقاتي كه در هفته هاي اخير در كشور اتفاق افتاد، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید باشکوه‌تر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

امام جمعه شهرستان خاش با بيان اينكه امسال ملت ايران از سال هاي اخير قوي تر در راهپيمايي 22 بهمن حضور پيدا خواهند كرد، يادآور شد: تبیین دستاوردهای ۳۹ ساله انقلاب و نظام برای نسل جوان توسط مبارزان انقلابي بسيار مهم است.

وي با دعوت از نمازگزاران و آحاد ملت ايران جهت حضور پرشور در راهپيمايي 22 بهمن امسال، گفت: 22 بهمن روز شكر گذاري مردم بابت نعمت بزرگ انقلاب است و اين انقلاب در حقيقت تمام معادلات و نقشه هاي شوم دشمنان را خنثي كرد.

حجت الاسلام دهقان با اشاره به تحقير ورزشكاران ايراني توسط شركت سامسونگ، ادامه داد: شرکت سامسونگ به 6 هزار و 200 ورزشکار شرکت کننده در بازی های المپیک کره جنوبی گوشی هوشمند هدیه داده است ولي به قهرمانان ایرانی حاضر در این بازی ها به بهانه تحریم ها این هدیه را نداد و آن ها را تحقیر کرد كه اين مسئله را به شدت محكوم مي كنيم.

وي با اشاره به نزول رحمت الهي در شهرستان خاش، خاطرنشان كرد: خوشبختانه در روز اخير شاهد نزول رحمت الهي در نقاط مختلف اين شهرستان بوديم كه بايد شكرگذار اين نعمت باشيم و كشاورزان نيز از اين فرصت بيشترين بهره را بگيرند.

رئيس شوراي فرهنگي شهرستان خاش با اشاره به مناسبت هاي تقويم، گفت: 21 بهمن ماه سال 1357 روز شكسته شدن حكومت نظام رژيم طاغوت بود كه به موفقيت انقلاب سرانجام شد.

وي اذعان كرد: خانواده ها بايد از فرزندان خود در مقابله با جنگ نرم دشمنان مراقبت كنند و متاسفانه در جامعه كنوني مهمترين آسيب هاي اجتماعي بي توجهي به آموزه هاي ديني است.

حجت الاسلام دهقان با بيان اينكه سستي بنيان و پايه خانواده در آسيب هاي اجتماعي امروز جامعه است، اظهار كرد: فقر مالي، فرهنگي و خصوصاً اقتصادي از مصيبت هاي بزرگ جامعه كنوني است كه در اين خصوص مراقبت بيشتري داشته باشيم.
 
 انتهاي پيام/
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 451841
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *