۰
امام جمعه خاش:

نیروهای مسلح ایران اسلامی مایه آرامش و آسایش جامعه هستند

امام جمعه شهرستان خاش گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی مایه آرامش و آسایش جامعه هستند و اقتدار اين نيروها، در پیروی از ولایت است.
نیروهای مسلح ایران اسلامی مایه آرامش و آسایش جامعه هستند
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح مستقر در شهرستان خاش، اظهار كرد: امام خميني(ره) روحیه خودباوری و خود اتکائی را به ملت ایران تزریق کرد.

وي با بيان اينكه جمله "ما می توانیم" به برکت این انقلاب محقق شد و ملت روي پاي خودشان ايستادند، تصريح كرد: ايران اسلامي هرگز به هيچ كشوري وابستگي ندارد و روي توليدات داخلي خود تكيه خواهد كرد.

حجت الاسلام دهقان با بيان اينكه اسلام به بركت انقلاب در جهان و دنیا عزت و عظمت پيدا كرده است، افزود: براي اين انقلاب خون هاي بسيار زيادي تقديم شده تا اين درخت نو پای انقلاب شکل گرفت.

وي خاطرنشان كرد: آمریکا در راس دشمنان ملت ایران است و دست از دشمنی با ما بر نمی دارد و هرگز دست از دشمنی با ملت ونظام ما بر نمی دارد وباید هوشیار و مراقب بود.

انقلاب پس از گذشت چهار دهه، همچنان استوار است
فرمانده تيپ 288 مستقل زرهي ارتش شهرستان خاش در ادامه اين مراسم گفت: درسایه عنایت و نصرت الهی و به برکت خون شهیدان، رهبری های امام خميني(ره) و رهبر انقلاب اسلامي و حضور همیشه درصحنه مردم، انقلاب در جهت تحقق این اهداف حرکت می کند.

امير سرتيپ خدامراد سرگزي ادامه داد: در آن زمان دنبال استقلال سیاسی و اقتصادی بودیم و پس از پیروزی انقلاب تا حد قابل توجهی استقلال اقتصادی پدید آمد.

وي با بيان اينكه شاه می خواست تا با زور و با قدرت نظامی فرهنگ را پیاده کند، تصريح كرد: ملت ايران اسلامي هرگز اجازه نمی دهد که ارزش های آن را زیر سوال ببرند و لذا باید از ارزش ها صیانت، حفاظت و از نسلی به نسل دیگر منتقل شود.

امير سرگزي با بيان اينكه انقلاب پس از گذشت چهار دهه، همچنان استوار است، اظهار كرد: مردم در همه صحنه ها، حضور باشکوهی دارند و در 22 بهمن نیز پاسخ یاوه گویی های دشمنان را خواهند داد.

گفتني است؛ در ادامه اين مراسم از سربازان و پرسنل نمونه تقدير و از خانواده هاي معظم شهداء تجليل و قدرداني شد.

انتهاي پيام/
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 451839
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *