۰
فرماندار خاش:

افتتاح و بهره برداري از 46 پروژه عمراني و خدماتي در بخش هاي ايرندگان و نوك آباد خاش + تصاوير

فرماندار شهرستان خاش گفت: به مناسبت دهه مبارك فجر 46 پروژه عمراني و خدماتي در بخش هاي ايرندگان و نوك آباد خاش افتتاح و به بهره برداري رسيد.
افتتاح و بهره برداري از 46 پروژه عمراني و خدماتي در بخش هاي ايرندگان و نوك آباد خاش + تصاوير
محمداكبر چاكرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: 25 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار 63 میلیارد ریال در بخش ایرندگان این شهرستان همزمان دهه مبارک فجر افتتاح شد.

وي با بيان اينكه این پروه ها در بخش های کشاورزی، آب، برق رسانی، مخابراتی و بهداشتی بود، تصريح كرد: طرح آبرسانی ده رئیس ایرندگان با 30 میلیارد ریال اعتبار، برق رسانی به 11 روستا با 15 میلیارد ریال، پروژه بهداشتی با حدود پنج میلیارد ریال، اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت بخش ایرندگان با چهار میلیارد و 900 میلیون ریال و 11 پروژه کشاورزی با اعتبار سه میلیارد ریال در بخش ايرندگان خاش اجرا شد.

چاكرزهي با اشاره به ساير برنامه هاي دهه فجر در بخش نوك آباد خاش، گفت: 16 طرح مختلف در بخش نوک آباد خاش افتتاح شد.

وي ادامه داد: دو مدرسه 2 و سه کلاسه خیر ساز در نرون و سهراباد با 450 میلیون تومان هزینه، هشت پروژه کشاورزی شامل پنج طرح آبیاری تحت فشار و سه طرح پرورش گوسفند و بز و پرورش شتر با 250 میلیون تومان، یک پروژه برق بوستان روستایی نارون با 200 میلیون ریال هزینه، یک راه روستایی به طول چهار کیلومتر و اعتبار 14 و نیم میلیارد ریال، سه واحد مسکونی و یک واحد خیاطی ویژه محرومین زیر پوشش کمیته امداد با 100 میلیون تومان اعتبار از مهمترین طرحهایی بودند که امروز مورد بهره برداری قرار گرفتند.
 

 
فرماندار شهرستان خاش خاطرنشان كرد: کلنگ ساخت 32 پروژه آبخیزداری بند سنگی و ملاتی پتمپتی با چهار و نیم میلیارد تومان اعتبار و حجم ذخیره 650 هزار متر مکعب آب به زمین زده شد.

وي اذعان كرد: برپایی جشن انقلاب و نمایشگاه غذاهای  بومی و محلی و آثار دستی دانش آموزان و دیدار با یک خانواده شهید در ایرندگان و دیدار مسئولان با مردم حوزه کارواندر و دشت آبخوان و گوهرکوه و بخش نوک آباد و بازدید از پروژه های مختلف و افتتاح اینترنت فورجی همراه اول در شهر نوک آباد از دیگر برنامه های گرامی داشت دهه فجر در خاش بود.

چاكرزهي اظهار كرد: آب شیرین کن مجتمع آبرسانی گوهر کوه با 19 روستا با حجم کار احداث ایستگاه پمپاژ و موتورخانه، نصب و راه اندازی آب شیرین کن به روش نانو فیلتراسیون به ظرفیت 300 متر مکعبی، اجرای 210 متر خط انتقال برق، نصب دو دستگاه پست ترانس با اعتباری هزینه شده هفت میلیارد ریال در شهرستان خاش به بهره‌برداری رسید.
 


.


.


.


.


.


.


.


.

 
انتهای پیام/
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 451830
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *