۰
فرمانده انتظامی خاش:

رهايي گروگان از چنگال آدم ربايان در كمتر از 2 ساعت/ اختلاف شخصي و مالی انگيزه آدم ربايان

فرمانده انتظامي شهرستان خاش گفت: ماموران نيروي انتظامی این شهرستان با پیگیری مستمر و انجام کارهای اطلاعاتی دقیق و مسلط شدن بر اوضاع توانستند يك گروگان را از چنگال ربایندگان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگردانند.
رهايي گروگان از چنگال آدم ربايان در كمتر از 2 ساعت/ اختلاف شخصي و مالی انگيزه آدم ربايان
سرهنگ احمد ثمره حسيني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع يک فقره آدم ربایی مردی میانسال در شهرستان خاش اين مورد در دستور كار فوري ماموران نيروي انتظامي خاش قرار گرفت و تيمي مجرب از ماموران پليس آگاهي این فرماندهی جهت شناسايي متهم یا متهمان و آزادي گروگان تشکيل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند.

وي افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافياي محل وقوع جرم و تحقيق و بررسي مشخص شد كه علت و انگيزه اين آدم ربايي اختلافات شخصي بوده است .

سرهنگ ثمره حسینی تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات گسترده و با اشراف اطلاعاتی موفق شدند هويت و مخفيگاه عامل اين آدم ربايي را شناسايي و در عملياتي ضربتي گروگان در كمتر از 2 ساعت را از چنگان آن ها آزاد و نجات دادند.

وي ادامه داد: از آنجایی که متهمان خطر را احساس و توان مقابله با ماموران را نداشتند از محل متواری شدند اما تلاش برای دستگیری آدم ربایان به صورت جدی از سوی پلیس ادامه دارد.

سرهنگ ثمره حسینی همچنين از دستگيري 2 سارق طلافروشي زاهدان در شهرستان خاش خبر داد و گفت: کاراگاهان با اشراف اطلاعاتي و تحقیقات انجام شده 2 تن از این سارقان مسلح را در شهرستان خاش شناسايي و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنان را در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از خیابان های شهرستان خاش دستگیر کردند.

وي با بيان اينكه پلیس هرگز اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را بر هم زنند، خاطرنشان كرد: در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان خاش با بيان اينكه نيروي انتظامي همواره در راستاي تامين امنیت و برقراری نظم و آرامش در جامعه همواره تلاش مي كند، ادامه داد: به خطر انداختن جان انسان و تلاش برای انجام عمل زشت گروگانگیری از جرم های بسیار سنگین بوده که نمی توان به راحتی از آن گذشت.

وي تصريح كرد: با بيداري و هوشياري نيروي انتظامي هرگز اجازه هيچگونه ارتكاب و جنايات ضدانساني را به مجرمين نخواهند داد و پليس هميشه خواب را برچشمان خود حرام کرده اند تا امنیت این منطقه را تامین کنند.
 
سرهنگ ثمره حسيني با بيان اينكه شهرستان خاش با توجه به موقعیت ویژه اجتماعی از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است، اذعان كرد: دستگاه هاي امنيتي با رصد مستمر و مداوم افراد سابقه دار و مخلان آسايش و رفاه مردم جامعه اجازه نخواهند داد تا افراد سودجو خللي را به امنيت پايدار اين منطقه وارد كنند و پليس با اين افراد قاطعانه و جدي برخورد ميكند.
 
وي با تشكر و قدرداني از عوامل مردمي در اطلاع رساني اينگونه اقدامات، اظهار كرد: شهروندان و مشاركت آنان همواره در برقراري نظم و امنيت در شهرستان خاش بسيار تاثيرگذار بوده و با اطلاع رساني به موقع و دقيق توانسته اند از بسياري خطرات و جنايات جلوگيري كنند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 451763
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *