۰

یزدان راد: فساد را به فدراسیون جهانی صادر کردیم/ پول کلاس های مربیگری کجا می رود؟

یزدان راد: فساد را به فدراسیون جهانی صادر کردیم/ پول کلاس های مربیگری کجا می رود؟
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام صبح امروز شنبه 14 بهمن ماه راس ساعت 10 صبح در آکادمی ملی المپیک آغاز شد. غلامرضا شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ریاست این مجمع را بر عهده داشت. شاهخر شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک نماینده کمیته بود. محمدشروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها و عباباف مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان نیز در مجمع حضور داشتند.
در انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام 8 کاندیدا به نام های داود بهرامی، ناصر پورعلی فرد،  کاوه درودی، یزدان راد، منصور عبدی، مهدی یدالهی، مهدی گودرزی، عبدالمهدی نصیرزاده با یکدیگر رقابت می کردند.
با آغاز مجمع انتخاباتی داود بهرامی نخستین کاندیدایی بود که انصراف داد. یزدان راد یکی از کاندیداهای انتخابات هنگامی که پشت تریبون رفت، با انتقاد شدید از شرایط موجود فدراسیون گفت:  طی سالهای اخیر هیچ نظارتی در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نبوده است. هیچ گونه تستی گرفته نشده و چه در داخل چه در خارج انجام آزمایش دوپینگ نمی‌شود. حضور ما در مجامع جهانی به چه قیمتی باید باشد؟ باید برویم لابی کنیم که از ورزشکاران تست دوپینگ نگیرند؟ اینها معضل ورزش ماست. یکی از ورزشکاران مطرح ما به همین خاطر فوت کرد. خیلی های دیگر هم بودند که چون مطرح نبودند کسی متوجه نشد.
وی با اشاره به فساد سازمان یافته در فدراسیون اظهار داشت: حضور و تعامل با IFBB به چه قیمتی؟ به جای اینکه فسادزدایی کنیم، فساد را به فدراسیون بین المللی صادر کردیم. پولهایی که برای برگزاری کلاسهای مربیگری دریافت می شود، چه می‌شود؟ برون سپاری یعنی چه؟ در حالی که هزینه  مصوب کلاس مربیگری 100 هزار تومان است چرا چندین میلیون دریافت می شود؟ هر زمان این حرف‌ها را می زنم و انتقاد می‌کنم از فدراسیون برای من احضاریه می‌آید.
انتهای پیام/
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 451758
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *