۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

مسئولان بايد امام خميني(ره) را الگوي كارهاي خود قرار دهند/ نیروی هوایی از توانمندی بالایی برخوردار است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: مسئولان بايد امام خميني(ره) را الگوي كارهاي خود قرار دهند و بي ترديد عزت و استقلال موجود در کشور مدیون انقلاب اسلامی است.
مسئولان بايد امام خميني(ره) را الگوي كارهاي خود قرار دهند/ نیروی هوایی از توانمندی بالایی برخوردار است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزارن به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: تقوا بهترين توشه براي سفرآخرت است و همگان بايد براي رسيدن به تقواي الهي و رستگاري تلاش كنند.

وي با تاكيد بر اينكه مومنان بايد از از گناه و لذت هاي دنيوي دوري كنند تا به سعادت و خوشبختي برسند، تصريح كرد: تقواي الهي سبب سعادت و خوشبختي مومنين مي شود.

مولوي شهنوازي با اشاره به ايام الله مبارك دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی ایران حقانیت و کارآمدی خود را به همه جهانیان نشان داده است و بايد مسئولان دستاوردها و نتايج اين نظام را به نسل هاي جديد منتقل كنند.

وي خاطرنشان كرد: لازم است افكار امام راحل هرچه بيشتر براي رسيدن به تعالي كشور تببين شود و مردم با برگزاري ويژه برنامه هاي مختلف اين ايام غرورآفرين و تاريخي را گرامي بدارند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش تصريح كرد: دهه مبارك فجر بهترين فرصت جهت بازخواني آرمان هاي والاي انقلاب و امام راحل است و بايد همواره بر مسئله استقلال ايران و خروج از نفوذ بيگانگان تاكيد كرد.

مولوي شهنوازي ادامه داد: پس از گذشت 40 سال از عمر با بركت انقلاب اسلامي هر روز شاهد رشد و پيشرفت آن هستيم و بلوغ نهال ديروز انقلاب و درخت تنومند امروز آن همواره در حال توسعه است كه دشمنان از اين مسئله هراس دارند و به دنبال تخريب اين درخت هستند.

وي با اشاره به روز فناوري فضايي، خاطرنشان كرد: استفاده از تکنولوژی روز و بهره مندی از فناوري هاي روز دنيا بايد مورد توجه قرار گيرد و اين امكانات باعث افزايش آگاهي مردم شده است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به روز نيروي هوايي، اذعان كرد: نيروي هوايي با دارا بودن تجهيزات و امكانات به روز و پيشرفته همواره در كليه ماموريت ها و مانورها بسيار خوش درخشيده و توانمندي بسيار بالايي دارد.

وي اظهار كرد: نقش بسيار مهمي نيروي هوايي جمهوري اسلامي ايران در دوران هشت سال جنگ تحميلي بر هيچ شخصي پوشيده نيست و در عصر حاضر نيز اين نيروي سربلند در حال تولید و رسیدن و فناوری های جدید هستند و اين مسئله خاري در چشم دشمنان است.

انتهاي پيام/
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 451740
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *