۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

انقلاب اسلامی با مقاومت و پايداري به پيروزي رسيد/ مشكلات معشيتي مردم با حرف حل نمي شود

امام جمعه شهرستان خاش گفت: انقلاب اسلامی با مقاومت و پايداري به پيروزي رسيد و تقويت وحدت و اتحاد ميان ملت و مسئولين لازمه تداوم اين انقلاب است.
انقلاب اسلامی با مقاومت و پايداري به پيروزي رسيد/ مشكلات معشيتي مردم با حرف حل نمي شود
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان خاش، اظهار كرد: در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، ضمن دعوت نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: رعايت تقواي الهي باعث رستگاري انسان در دنيا و اخرت مي شود و او را سعادتمند ميكند.

وي گفت: از دیدگاه دین مبین اسلام، تقوای الهی در جایگاه والای قرار دارد و مولا علی(ع)می فرمایند:" نهایت رضایت و خشنودی پروردگار متعال از بندگان خود رعایت تقواست".

حجت الاسلام دهقان با اشاره به ايام الله دهه مبارك فجر، تصريح كرد: در اين روزها بايد دستاوردها و نتايج انقلاب اسلامي به مردم ارائه شود و نبايد نسبت به اين بركات ناسپاسي كرد.

وي خاطرنشان كرد: استقلاب مهمترين دستاورد نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است و ايران اسلامي در امنيت و آسايش كامل قرار دارد اما در ساير كشورها هر روز شاهد جنگ و خونريزي هستيم.

حجت الاسلام دهقان افزود: لازمه تداوم انقلاب، تقويت مسئله وحدت ميان اقشار مختلف جامعه است و امام راحل نيز با اتحاد و همبستگي مردم توانست نهضت انقلاب را ادامه دهد و به پيروزي برسد.

امام جمعه شهرستان خاش با تاكيد بر برگزاري هرچه بهتر و باشكوه تر مراسمات ايام الله مبارك دهه فجر، گفت: بدون شك دشمنان نظام به دنبال حذف نظام هستند و از هرراهي مي خواهند به اهداف شوم و پليد خود دست پيدا كنند.

وي ادامه داد: انقلاب شكوهمند ايران اسلامي بدون شك معجزه الهي بود كه در سال 1357 و بقاي 40 ساله آن نيز خود معجزه ديگر است كه با رهبري و هدايت امام راحل و رهبر انقلاب اسلامي انجام شده است.

رئيس شوراي فرهنگي شهرستان خاش با بيان اينكه مسئولين مديون راي مردم هستند، گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با حرف و سخنرانی حل نمی شود و بايد در عمل اين مطالبات پيگيري و  حل شود.

وي  با اشاره به روز فناوري فضايي در تقويم، خاطرنشان كرد: ضرورت دارد باید به همراه هر فناوری و امکاناتی که به جامعه وارد می ‌شود، فرهنگ استفاده صحيح از آن نیز آموزش داده شود.

وي با اشاره بهمن روز نيروي هوايي ارتش، اذعان كرد: اين روز برگ زريني در افتخارات ارتش جمهوري اسلامي ايران است و اعلام همبستگي نيروي هوايي با مردم مهمترين عامل تسريع در رون انقلاب است.

حجت الاسلام دهقان اظهار كرد: روزي كه همافران با لباس رسمي براي اعلام رسمي همبستگي با امام خميني(ره) و مردم به سمت مدرسه رفاه رفتند مردم اشك شوق ريختند.

 انتهاي پيام/
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 451739
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *