رئيس اداره ورزش و جوانان خاش:

پیاده روی؛ ضامن سلامتی انسان است/ برگزاري همايش بزرگ پياده روي خانوادگي در شهرستان خاش + تصاوير

13 بهمن 1396 ساعت 11:57

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: پیاده روی؛ ضامن سلامتی روح و جسم انسان است و دين مبين اسلام نيز به انجام حركات ورزشي تاكيد كرده است.


مسافر شهنوازي در حاشیه برپايي همايش پياده روي خانوادگي در شهرستان خاش به مناسبت سالروز دهه مبارك فجر، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: هدف از برگزاری این همايش توسعه فرهنگ ورزش و گذراندن یک روز خوب با ورزش و تاثیر آن روي سلامتی روح و جسم افراد است.

وي تصريح كرد:  با توجه به اینکه سعي و تلاش در راستاي حفظ سلامت اقشار جامعه دارای اهمیت بوده، لذا به مناسبت دهه مبارك فجر همزمان با سراسر كشور همايش بزرگ پياده روي خانوادگي با حضور جمع كثيري از شهروندان خاشي در جاده سلامت برگزار شد.

شهنوازي با بیان اینکه پیاده روی باعث افزایش روحیه نشاط و شادمانی در بين شهروندان می شود، گفت: هدف دیگر از برگزاری این همایش پیاده روی ایجاد روحیه نشاط و سلامتی در خانواده ها و نهادینه کردن فرهنگ پیاده روی خانودگی در بین خانواده ها و فرزندان آنان است.

وي خاطرنشان كرد: كارمندان بايد حداقل نيم ساعت در روز پياده روي كنند و همایش های پیاده روی خانوادگی با هدف رونق دادن به ورزشهای همگانی برپا می شوند.
 

 
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش اذعان كرد: توجه بیشتر خانواده ها به امر ورزش وسلامتی همواره مورد تاکید است و نيز در قرآن کریم و روایات تاکید زیادی به امر سلامتی و ورزش دارد و این فرهنگ سالم باید در جامعه فراگیر شود.

وي از اقشار مختلف مردم خاش خواست با توجه به اینکه زمینه برای انجام پیاده روی در محیط سالم و با نشاط کوهستانی برای آنها فراهم است، به این مهم نگاهی ویژه داشته باشند و از فرصت در اختیار برای حفظ سلامتی خود بهره ببرند.

گفتنی است در پایان این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان با هدف نهادینه کردن فرهنگ این ورزش مفید جوایزی اهداء شد.
 


.


.


.


.

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 451738

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451738/پیاده-روی-ضامن-سلامتی-انسان-برگزاري-همايش-بزرگ-پياده-روي-خانوادگي-شهرستان-خاش-تصاوير

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir