۰

خانواده های معظم شهداء، بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب اسلامي هستند/ دیدار با خانواده ۲ شهید خاش

فرماندار شهرستان خاش گفت: خانواده های معظم شهداء، بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب اسلامي هستند و بدون شك ديدار با اين خانواده ها، افتخار مسئولين نظام است.
خانواده های معظم شهداء، بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب اسلامي هستند/ دیدار با خانواده ۲ شهید خاش
به گزارش تفتان ما، محمداكبر چاكرزهي در ديدار با خانواده شهداء در شهرستان خاش، با بيان اينكه شهداء و خانواده شهداء ارزشهاي معنوي انقلاب و نظام هستند و تكريم آن ها وظيفه مسئولين است، اظهار كرد: دشمنان همواره در فکر کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

وي با بيان اينكه خون ملت ایران در راه حفظ نظام و کشور با شهید و شهداء عجین شده است، تصريح كرد: حضور در كنار خانواده معظم شهداء توفيق الهي براي مسئولان نظام است.

چاكرزهي با بيان اينكه شهدا مهمترین نقش را در مسیر اهداف انقلاب اسلامی ایفا کردند، گفت: ما مديون خانواده هاي شهداء هستيم و اميدواريم بتوانيم راه شهيدان را ادامه دهيم.

وي اذعان كرد: هر زمان كه سخن از شهيدان به ميان مي آيد زبان ما در توصيف آن انساني هاي پاكدل و آسماني قاصر و ناتوان است  و شهداء با ايثار و فداكاري، عزت و اقتدار را براي نظام مقدس جمهوري اسلامي به ارمغان آوردند .

فرماندار شهرستان خاش با بيان اينكه هوشیاری، اخلاص، ایمان و ولایت مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف ناپذیر است، اظهار كرد: تکریم شهدا و خانواده آنان باید سرلوحه نسل امروز در همه عرصه های زندگی باشد.

به گزارش خبرنگار  تفتان ما؛ در این نشست ها و دیدارها که با حضور جمعی از مسئولان نیز برگزار شد از خانواده شهیدان محمدي نژاد و دادكاني دیدار و دلجویی و در پایان با اهدای لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود تجلیل شد و مسائل و مشکلات  این خانواده ها بررسی و جهت رفع این مشکلات قول مساعد داده شد.
 
انتهای پیام/
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 451735
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *