۰
به مناسبت دهه فجر صورت گرفت؛

خون شهداء، انقلاب اسلامی را بیمه کرد/ برگزاری آیین غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهداي گمنام خاش

فرماندار شهرستان خاش گفت: خون شهداء، انقلاب اسلامی را بیمه کرده و اين انقلاب ثمره همين خون شهيدان و تدابير و برنامه ريزي هاي ولایت فقیه است.
خون شهداء، انقلاب اسلامی را بیمه کرد/ برگزاری آیین غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهداي گمنام خاش
محمداكبر چاكرزهي در حاشيه آيين غبارروبي و عطرافشاني گلزار شهداي گمنام شهرستان خاش، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: امروز به بركت خون شهيدان، انقلاب اسلامي دستاوردها و نتايج بسيار مهمي در عرصه هاي سياسي، دفاعي، امنيتي و علمي دارد.

وي تصريح كرد: رهبري حضرت آيت الله خامنه اي و همراهي مردم و رشادت و جانفشاني هاي شهيدان و رزمندگان در زمينه هاي مختلف انقلاب باعث دست يافتن ايران اسلامي به موفقيت هاي پي در پي شده است.

چاكرزهي خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي در حقيقت انقلاب نور بود و اين انقلاب بر پايه و اساس استقلال و خودباوري ملت رقم خورده و بي ترديد انقلاب نور است.

وي اذعان كرد: دشمنان جهت حذف اسلام و انقلاب بسيار تلاش مي كنند و اينگونه مراسمات سبب گراميداشت ياد و خاطره امام خميني(ره) و تعميق بخشيدن به درس آشنايي با ارزش هاي دفاع مقدس مي شود و ظرفيت گسترده و عظيمي جهت فرهنگسازي ارزش هاي ناب اسلام در نسل جديد جامعه است.

فرماندار شهرستان خاش اظهار كرد: بي شك مقام شهادت مقامي بسيار عظيم در نزد پروردگار متعال است و شهيدجاويد خواهد ماند زيرا به توحيد وصل شده و هرگز فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار تفتان ما، شرکت کنندگان به مناسبت ايام الله دهه مبارك فجر با در دست داشتن گل و گلاب، مزار شهداي گمنام شهرستان خاش را غبار روبی، عطر افشانی و گلباران کرده و بار دیگر با آرمان های شهیدان والامقام دوران حماسه و دفاع تجدید عهد و پیمان كردند.

انتهاي پيام/
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 451734
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *