۰
فرمانده سپاه خاش:

انقلاب اسلامی ایران معادلات منطقه ای و بین المللی استكبار جهاني را بر هم زد/ نواختن گلبانگ انقلاب در مدارس خاش

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: انقلاب اسلامی ایران معادلات منطقه ای و بین المللی استكبار جهاني را بر هم زد و مستكبران از عظمت و قدرت اين انقلاب احساس خطر مي كنند.
انقلاب اسلامی ایران معادلات منطقه ای و بین المللی استكبار جهاني را بر هم زد/ نواختن گلبانگ انقلاب در مدارس خاش
به گزارش تفتان ما؛ سرهنگ پاسدار حسن فضلي در مراسم نواختن گلبانگ انقلاب در سالن ورزشي شهداي گمنام شهرستان خاش، با بيان اينكه دهه فجر حاصل خون شهدا و هدایت های امام راحل(ره) است، اظهار كرد: رهبر انقلاب بارها بر نقش دانش آموزان تاکید کردند و فرمودند که امید کشور به آنان است.
وي با بيان اينكه نظام جمهوري اسلامي خدمات بسياري را به ملت تقديم كرده است، گفت: انقلاب اسلامي با وجود همه محدودیت ها و تنگناها عزم خود را برای ارائه خدمات مطلوب به آحاد مردم به ویژه اقشار محروم جزم کرده است.
سرهنگ پاسدار فضلي با بيان اينكه 12 بهمن روزی تاریخی برای ملت ایران است، تصريح كرد: مردم ایران اسلامي در این روز طعم واقعی پیروزی، تعامل و روحیه جهادی را تجربه کردند.

فرماندار شهرستان خاش نيز در ادامه اين مراسم با بيان اينكه دشمن برای از بین بردن این اتفاق تاریخی بزرگ از تمام توان خود استفاده می کند، اظهار كرد: دانش آموزان با حجاب، عفاف و تلاش برای تحصیل؛ توطئه ها را خنثی می کنند.
 
محمداكبر چاكرزهي با بيان اينكه لحظه ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی سرآغاز دهه مبارک فجر جشنی بزرگ برای ملت ایران است، گفت: انقلاب اسلامی ایران بستر اسلام را برای مردم فراهم کرد به طوری که دیو را از کشور خارج و فرشته را نازل کرد.

به گزارش خبرنگار تفتان ما، همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) از پاریس به میهن در 12 بهمن ماه سال 1357، زنگ انقلاب با حضور مسئولان و دانش آموزان در مدارس شهرستان خاش نواخته شد.

در این مراسم، گروه‌های مختلف دانش‌آموزی برنامه های مختلفی از جمله قرائت قرآن، سرود جمهوری اسلامی ایران، شعر و سرود اجرا کردند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 451731
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *