۰
امام جمعه اهل سنت خاش در گفت و گو با تفتان ما؛

برجام سند بدعهدی آمریکا در تمام دنياست/ مسئولان در راستاي تحقق اقتصادمقاومتي تلاش كنند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: برجام سند بدعهدی آمریکا در تمام دنياست و لذا بايد مسئولان ايران اسلامي با حمايت از توليدات داخلي، مشكلات اقتصادي را حل كنند.
برجام سند بدعهدی آمریکا در تمام دنياست/ مسئولان در راستاي تحقق اقتصادمقاومتي تلاش كنند
مولوي محمدعلي شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه برجام هيچ سودي براي كشور ايران اسلامي نداشته است، اظهار كرد: آمريكا از همان ابتداي شروع برجام سعي و تلاش كرده تا برجام را به نفع خود مورد استفاده قرار بدهد.

وي با بيان اينكه آمريكا همواره ثابت كرده است كه قابل اعتماد نيست، تصريح كرد: رهبر انقلاب اسلامي بارها بر مسئله بي اعتمادي به آمريكا تاكيد فرموده اند اما برخي ها به دنبال مذاكرات و مسائل برجام هستند.

مولوي شهنوازي گفت: آمريكا مي خواهد قدرت راهبردي ايران اسلامي را مورد هدف قرار دهد چرا كه از اقتدار و عزت كشور ايران در منطقه هراس دارد اما بايد اين آرزو و خيال باطل را با خود به گور ببرد.

وي با بيان اينكه برجام، نقاب را از چهره آمريكا كنار زد، ادامه داد: مذاكرات 5 + 1 جز پُز سیاسی عده ای محدود و ابزاری جهت اجرای بازی های سیاسی در داخل ايران، برای ملت سودي نداشته است و لذا بايد مسئولان در راستاي تحقق اقتصادمقاومتي و حمايت از توليدات داخلي تلاش كنند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه آمریکا با نقض برجام نقض عهد و پيمان كرده است، اذعان كرد: باید مستکبران بدانند که مردم ايران اسلامي هرگز در برابر این تهدید ها و تحريم ها سر خم نمی‌کنند.

وي با بيان اينكه مشکلات امروز کشور نشان از سوءمدیریت بعضي مسئولان دارد، اظهار كرد: مشکلات مردم بسيار مهمتر از مسائل برجام و مذاكرات با بيگانگان است كه دولت بايد به اين مسائل توجه كند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 451700
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *