۰
امام جمعه شهرستان خاش:

عمران و آباداني روستاها از بركات و دستاوردهاي انقلاب اسلامي است/ ایجاد وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین سبب توسعه جامعه می شود

امام جمعه شهرستان خاش گفت: عمران و آباداني روستاها از بركات و دستاوردهاي انقلاب اسلامي است و امروز شاهد پيشرفت و توسعه همه نقاط ايران اسلامي هستيم.
عمران و آباداني روستاها از بركات و دستاوردهاي انقلاب اسلامي است/ ایجاد وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین سبب توسعه جامعه می شود
به گزارش  تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در ديدار با روستاييان شهرستان خاش، با اشاره به ظرفیت ها و پتانسيل هاي اين شهرستان، اظهار كرد: در میان همه اعمال، هیچ عملی به اندازه خدمت به خلق و برطرف کردن نیاز آنها پراهمیت نیست.

وي تصريح كرد: خدمت به خلق در روایات و سیره بزرگان به عنوان برترین اعمال و عبادات مستحبی قرار دارد که این نوع خدمت می تواند رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد .

حجت الاسلام دهقان با بيان اينكه تعامل و امنیت بهترین گواه تاثیرات وحدت مردم و مدیران است، گفت: بايد مسئولين با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و رعایت قانون و همراهی با مردم در مسير وحدت حرکت کنند .

ملاک مردم و معتمدین جهت ارزیابی مسئولین  ارائه خدمت است
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش با بيان اينكه ملاک مردم و معتمدین جهت ارزیابی مسئولین  ارائه خدمت است، گفت: مردم باید خدمات نظام را احساس و ابراز کنند و این سبب آسایش و آرامش مردم خواهد شد.

مولوي عبدالستار حسين زهي ادامه داد: در فرهنگ اسلامی و قرآنی، خدمت کردن  از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و مردم از مسئولین انتظار خدمت صادقانه دارند و مسئولینی که پاک و کارآمد باشند مورد علاقه و محبت عموم مردم هستند .

وي با بيان اينكه روستاهای شهرستان خاش مملو از استعدادهای انسانی و طبیعی است، تصريح كرد: شکوفا كردن اين استعدادها نیازمند برنامه محوری و ایجاد بسترهای تعلیم و تربیت اسلامی است.

نظام خدمات بسيار زيادي در آباداني و توسعه روستاها به مردم ارائه كرده است
بخشدار مركزي خاش نيز در ادامه اين ديدار، با بيان اينكه نظام خدمات بسيار زيادي در آباداني و توسعه روستاها به مردم ارائه كرده است، اظهار كرد: بالغ بر يك هزار و 800 میلیارد ریال از طریق اجرای طرحهای متنوع به صورت مستقیم یا غیرمستقیم و حمایتی در روستاهای بخش مرکزی خاش سرمایه گذاری و خدمتگذاری شده است.

مجتبي شجاعي با بيان اينكه روستاهاي شهرستان خاش هنوز با شرایط مطلوب فاصله دارند که این فاصله در حال کاهش است، گفت: مهمترین سرمایه اجتماعی جامعه اعتماد مردم و دولت نسبت به یکدیگر است که خود توانسته منشا خیر در منطقه و ضامن امنیت جامعه باشد.

وي خطاب به مردم روستاي اسماعيل آباد، ادامه داد: مردم این روستا نقش مهمی در سازندگی آن دارند و تاکنون توانسته اند با پشتکار و جدیت و ایده های نوین به روستای محل سکونت خود اعتبار ببخشند.

شجاعي با بيان اينكه روستاي اسماعیل آباد خاش منبعي از ظرفیت هاي عظيم است، افزود: بايد با سرمایه گذاری روی هر ظرفيتي به حل شدن بخشی بزرگی از مشکلات کمک کرد.

مشكلات طرح هاي هادي روستايي حل مي شود
 مدیرکل امور روستائی استانداری سیستان و بلوچستان نيز در ادامه ديدار با روستاييان،  اظهار كرد: علی‌رغم اینکه در کشور مشکلات اعتباری و بودجه ای وجود دارد در مسئله دهیاری ها توانسته ایم در سطح استان کارهای ارزشمندی را شروع و به پایان برسانیم.

آرش جمالزهي با بيان اينكه به دهیاران فعال و روستاهای در حال توسعه قطعا کمک می کنیم، گفت: با هماهنگی های استانداری و دستگاههای اجرای برای رفع مشکلات تامین آب شرب و نیازهای آموزشی و طرح‌های هادی روستایی تلاش خواهیم داشت .

وي ادامه داد: یک دستگاه خودروی نیمه سنگین جهت جمع آوری زباله های روستای اسماعیل آباد بخش مرکزی خاش به زودي اهداء مي شود.

روستائیان و عشایر از اقشار ارزشمند جامعه هستند
فرماندار شهرستان خاش نيز خطاب به ساکنان روستای شوگه بخش مرکزی خاش،  اظهار كرد: روستائیان و عشایر از اقشار ارزشمند جامعه هستند که در مباحث تولید و اشتغال نقش مهمی بر عهده دارند.

محمداكبر چاكرزهي گفت: نظام برای ایجاد پروژه های زیرساختی و تامین آب و برق و ایجاد فضاهای آموزشی و بهداشتی و ورزشی و تفریحی و حمایت از کشاورزان و دامداران برنامه دارد و امید می رود با پیگیری های جدی و مستمر بتوانیم برنامه های توسعه محور را در منطقه عملیاتی کنیم.

وي اذعان كرد: بسیاری از روستاهای استان به شاخص های توسعه نرسیده اند لذا باید تلاش کنیم با اولویت بندی برنامه ها کمک ارزشمندی به جامعه هدف ارائه شود .

چاكرزهي اظهار كرد: تلاش جهت تامین امنیت در جامعه و کمک به حل شدن مشکلات مردم از اهداف مهم نظام به شمار می رود که این امر با مشارکت دادن اقشار جامعه محقق شدنی است .

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 451685
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *