۰
شهردار خاش خبر داد؛

تكميل ظرفيت آرامستان شهرستان خاش/ شهروندان از دفن اموات در روستاها به دليل مشكلات بهداشتي جلوگيري كنند

شهردار خاش گفت: ظرفیت قبرستان فعلی اين شهر تکمیل شده و ادامه دفن اموات در این مکان امکان‌پذیر نیست و لذا شهروندان بايد اموات را در آرامستان جديد دفن كنند.
تكميل ظرفيت آرامستان شهرستان خاش/ شهروندان از دفن اموات در روستاها به دليل مشكلات بهداشتي جلوگيري كنند
عبدالمجيد تمنداني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه ظرفيت آرامستان مركزي خاش تكميل شده است، اظهار كرد: آرامستان ها باید بر مبنا و اصول شهرسازی توسعه پيدا كند و به همين دليل اشباع شدن ظرفیت آرامستان های داخل و خارج شهر و بهشت محمدي  و نیاز شهر برای دفن اموات اقدامات متعددی در توسعه فضای آرامستان های شهر انجام شده است.

وي تصريح كرد: با پیگیری های انجام شده زمینی به وسعت بیش از 100 هکتار در پنج کیلومتری محور سراوان به خاش جهت احداث آرامستان جدید تملک شد.

تمنداني گفت: هر اقدامی که در جهت کاهش آلام بازماندگان و انجام امورات متوفیان آنان صورت بگیرد سبب رضایت مندی خداوند خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: احداث این آرامستان با تدبیر و بازدید میدانی شورای اسلامی و فعالیت اکیپ ماشین‌آلات عمران شهرداری در حال احداث است که در هفته اخير نخستين "ميت" در این آرامستان به خاک سپرده شده است.

شهردار خاش با اشاره به نیاز آرامستان  به تجهیز، بهسازی و زیبا سازی، ادامه داد: غسالخانه این آرامستان در مرحله اجرا است.

وي با بيان اينكه آرامستان ها بايد يكجا متمركز شود، يادآور شد: با توجه به تكميل ظرفیت آرامستان های داخل شهر و جلسات با علمای شهرستان از عموم شهروندان درخواست کردند از دفن اموات در آرامستان های داخل شهر جلوگیری كنند.

تمنداني با اشاره به سفر به تهران و ديدار با مسئولين سازمان شهرداري هاي كل كشور، افزود: در این سفر دستاوردهای خوبی  که سبب تغییر و تحول در حوزه شهری برای شهر خاش باشد انجام و مسئله كمبود سيمان و قير پيگيري شد که در همه موارد دستاورد های خوبی به همراه داشت.

وي به نشست هم انديشي مدیر عامل  سازمان حمل و نقل شهرداری با مدیران  آژانس های تلفني اشاره كرد و ادامه داد: جهت تسهیل در رانندگی و رفاه حال شهروندان تعریض معابر در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار خاش اذعان كرد: خیابان رودکی جنب مخابرات، امام خمینی(ره) و حد فاصل میدان شهدا تا میدان ولی عصر(عج) تعريض شده است.

وي با بيان اينكه باید منشور رانندگی در همه آژانس ها نصب و به آن عمل شود، اظهار كرد: بايد با رانندگان متخلف به شدت برخورد شود.

انتهای پیام/
دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 451637
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *