۰

نقد باید با زبان احترام و عطوفت باشد/ تشکیل تیم پرستاری بحران

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به اینکه نقد باید با زبان آغشته به احترام و عطوفت باشد، گفت: به غیر از رعایت اخلاق و همکاری نمی‌توانیم عدالت را اجرا کنیم.
نقد باید با زبان احترام و عطوفت باشد/ تشکیل تیم پرستاری بحران
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما،مریم حضرتی در همایش بزرگداشت روز پرستار اظهار داشت: پرستاری حرفه‌ای به بلندای بشریت است و هیچ پیشرفتی در جامعه نمی‌تواند جای آن را پر کند.
وی افزود: پرستاران نقش عاطفی، علمی و حرفه‌ای در جامعه داشته و در همه جوامع دینی و غیردینی نقش احترام‌آمیزی را دارا بوده و از قداست آنها زیاد یاد شده است.
معاون پرستاری وزارت بهداشت بابیان اینکه کمتر شغلی این‌گونه از آن یاد می‌شود، گفت: پرستاران نقش درجه اول جهت تأمین سلامت جامعه را دارند و این حرفه در ایران توانسته پابه‌پای کشورهای غربی و اروپایی در حوزه‌های علمی حرکت کند.
حضرتی با اشاره به اینکه 10 هزار دانشجوی پرستاری مشغول تحصیل هستند، گفت: تأسیس شبکه ملی تحقیقات پرستاری، فعالیت در سه مجله علمی پرستاری و به چاپ رسیدن بیش از 2 هزار مقاله علمی، ازجمله دستاوردهای حوزه پرستاری ایران به شمار می‌رود.
وی بیان داشت: علم پرستاری زمانی که با کیمیای اخلاق همراه شود، نتایج مؤثری داشته و برای پیشرفت اهدافمان باید در کنار این مسئله یکدیگر را دوست داشته و احترام گذاریم.
معاون پرستاری وزارت بهداشت با تأکید بر اینکه نقد باید با زبان آغشته و احترام و عطوفت باشد، گفت: بهترین رسانه، اخلاق بعد از علم و مهارت است و به غیر از توجه به اخلاق، علم و مهارت همچنین همکاری نمی‌توانیم عدالت را اجرا کنیم.
حضرتی گفت: 3 ماه از حضور بنده در معاونت پرستاری می‌گذرد و خوشبختانه موفق شده‌ایم 100 فرهیخته پرستاری در قالب شورای سیاست‌گذاری و 4 کمیته استفاده کنیم.
وی از تشکیل تیم پرستاری بحران خبر داد و گفت:‌ اقدامات این پرستاران از بهمن‌ماه امسال آغاز خواهد شد.
معاون پرستاری وزارت بهداشت در پایان به کمبود پرستار  اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با پیگیری‌های انجام شده مشکلات این قشر از جامعه را برطرف سازیم.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 451586
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *