مديرعامل شركت سيمان خاش:

ثبات قيمت در بازار سيمان/ رئيس جديد بزرگترين كارخانه سيمان سيستان و بلوچستان معرفي شد

3 بهمن 1396 ساعت 11:00

مديرعامل شركت سيمان شهرستان خاش گفت: خوشبختانه شاهد ثبات قيمت ها در بازار سيمان هستيم كه اين روند همچنان ادامه خواهد داشت.


خسرو جامعي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه سیمان خاش چشم و چراغ صنعت سيستان و بلوچستان است، اظهار كرد: ثبات بازار و آرامش حاکم بر خرید و فروش سیمان در استان سيستان و بلوچستان به عنوان یک امتیاز مثبت براي اين كارخانه سيمان است.

جامعي با اشاره به جابجايي در راس كارخانه سيمان خاش، تصريح كرد: حسين شهنوازي رئيس سابق اين كارخانه به درجه بازنشستگي نائل آمده و عبدالرحمان ياراحمدزهي به عنوان رئيس جديد كارخانه سيمان خاش معرفي شدند.

وي تصريح كرد: سيمان خاش به عنوان یک وزنه تاثیر گذار در جریان ساخت و ساز کلان شهرها ، شهرها ، سدها و شبکه ی راههای شرق و جنوب شرق کشور به حساب می آید.

جامعي گفت: پرسنل سیمان خاش مانند سربازان وظیفه شناس همراه، همدل و پیرو دستورات راهبردی مديران عامل خواهند بود تا مانند گذشته اين سيمان به عنوان یک صنعت پویا و باکیفیت موجب حصول رضایت مشتریان و ذینفعان و صاحبان سرمایه خود شود.

وي با اشاره به برگزاري دوره های آموزشی تخصصی در شرکت سیمان خاش، خاطرنشان كرد: در راستاي سياست هاي توسعه و توانمندسازي فني كاركنان و مطابق با استانداردهاي آموزشي مشاغل برگزاری دوره های آموزشی مدنظر شرکت سیمان خاش قرار گرفت که پس از نيازسنجي تقويم آموزشي کار استخراج و مصوب و اجرايی کردن برنامه ها در دستور کار قرار داده شد.

مديرعامل شركت سيمان خاش گفت: در همين راستا علاوه بر استفاده از ظرفيت هاي برون سازماني، تلاش شد از دانش و توان فني مرتبط مديران و كارشناسان شاغل در هر واحد جهت اجراي دوره هاي تخصصي روزآمد و البته اثربخش بهره جويد و در ارائه پيگيري اين رويكرد و استقبال كارشناسان شاغل دوره هاي مختلف برگزار شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451549

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451549/ثبات-قيمت-بازار-سيمان-رئيس-جديد-بزرگترين-كارخانه-سيستان-بلوچستان-معرفي

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir