۰
شهردار خاش:

پارک های محله ای و فضای سبز خاش جان تازه ای به خود می گیرند/ اين پارك ها مكاني مناسب جهت گذراندن اوقات فراغت شهروندان است

شهردار خاش گفت: پارک های محله ای و فضای سبز اين شهر جان تازه ای به خود می گیرند و براي ايام تعطيلات نوروز آماده مي شوند.
پارک های محله ای و فضای سبز خاش جان تازه ای به خود می گیرند/ اين پارك ها مكاني مناسب جهت گذراندن اوقات فراغت شهروندان است
 عبدالمجید تمندانی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: از جمله برنامه هایی که می توان در راستای شاداب سازی روحیه شهروندان انجام داد، ایجاد پارک های محله ای است که  زمینه های مساعد و مناسبی را برای تفریح و سرگرمی اهالی و خانواده های محلات شهرخاش فراهم می کند.

وی افزود: استفاده از فضاهای باز شهری جهت ایجاد اماکن تفریحی برای گذران اوقات فراغت در محلات از ضروریات توسعه پایدار محله ای است، در محلات شهر خاش نیاز است زیر ساخت های ورزشی و فرهنگی در قالب پارکهای محله ای جهت گذران اوقات فراغت با همکاری سایر دستگاههای اجرایی ایجاد شود.

تمنداني با اشاه به آغاز عملیات هرس درختان سطح شهر و جابجایی درختان، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با فعالیت واحد فضای سبز این شهرداری شهر را جهت استقبال از نوروز و میهمانان نوروزی در خور شأن شهروندان خاشی مهیا کنیم.

شهردار خاش اذعان كرد: فضای سبز مناسب، مبلمان پارکی شامل؛ نیمکت، وسایل بازی و مجموعه ورزش صبحگاهی از جمله امکاناتی است که در ساخت این پارک محله ای به کار گرفته خواهد شد.

وی اظهار کرد: وجود این فضاها در محلات در راستای شادابی و نشاط محله ای نقش اصلی داشته و می توان به عنوان یکی از شاخص های توسعه ای در راستای توسعه پایدار مدنظر قرار گیرد .

انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 451548
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *