۰

آموزش مجازی عموم جامعه و کارکنان شاغل در فوریت‌های پزشکی

سرپرست اورژانس کشور آموزش مجازی عموم جامعه و کارکنان شاغل در فوریت‌های پزشکی خبر داد و گفت:به منظور توسعه آموزش‌های نظری، تفاهم نامه همکاری‌های مشترک بین سازمان اورژانس کشور و دانشگاه علوم پزشکی مجازی به امضا رسید.
آموزش مجازی عموم جامعه و کارکنان شاغل در فوریت‌های پزشکی
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به منظور توسعه آموزش‌های نظری، تفاهم نامه همکاریهای مشترک بین سازمان اورژانس کشور و دانشگاه علوم پزشکی مجازی به امضا رسید. 
این تفاهم نامه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون اهمیت رشد و گسترش آموزش های مجازی و سهولت دسترسی به آنها در تمامی پایگاههای اورژانس 115 و استفاده از این فرصت در اورژانس پیش بیمارستانی به منظور توسعه آموزش های نظری و شبیه سازی شده از طریق آموزش الکترونیک، برای کارکنان فوریتهای پزشکی کشور به امضای کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور و استاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی رسید.
در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور با اشاره بر توسعه آموزش‌های نظری و شبیه سازی شده از طریق آموزش الکترونیک اظهار داشت: با توجه به استانداردهای روز دنیا باید بستر مناسبی برای آموزش عمومی و تخصصی کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی فراهم شود.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به ‌اهمیت رشد و گسترش آموزش های مجازی، سازمان اورژانس کشور در جهت استفاده از این فرصت در اورژانس پیش بیمارستانی و سهولت دسترسی به آنها در تمامی پایگاههای اورژانس 115، تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه علوم پزشکی مجازی امضا شده است.
کولیوند افزود: همچنین در کنار این آموزش‌ها، بخشی نیز جهت آموزش عمومی ایجاد خواهد شد و هموطنان در صورت علاقمندی، از آموزش‌های عمومی و اولیه در زمینه امداد رسانی و اورژانس برخوردار شوند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 451482
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *