۰
شهردار خاش:

برخي از بافت هاي فرسوده شهر خاش با كوچكترين زلزله تخريب مي شود/ نوسازي اين بافت ها نيازمند همكاري شهروندان است

شهردار خاش گفت: برخي از بافت هاي فرسوده شهر خاش با كوچكترين زلزله تخريب مي شود و لذا بايد شهروندان تا قبل از رخ دادن هرگونه حادثه احتمالي اين بافت ها را نوسازي كنند.
برخي از بافت هاي فرسوده شهر خاش با كوچكترين زلزله تخريب مي شود/ نوسازي اين بافت ها نيازمند همكاري شهروندان است
عبدالمجيد تمنداني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: باید راهکارهایی برای بازسازی و نوسازی بافت فرسوده اين شهر  با توجه به سیاست های رونق گردشگری ارائه شود چرا كه این مناطق از استعدادهای نهفته زیادی برخودار هستند.

وي با بيان اينكه تمامي افراد مي توانند در بافت فرسوده شهر سرمايه گذاري كنند، افزود: كليه ادارات و مدارس در راستاي طرح زیباسازی سیما و منظر شهری و درب، دیوار و پیاده روهای آن مكان اقدام كنند و شهرداري نيز در اين خصوص آمادگي همكاري دارد.

تمنداني با بيان اينكه اکیپ های مختلف در محلات شهر نسبت به آسفالت ریزی و لکه گیری خیابانها اقدامات خود را آغاز کرده اند، تصريح كرد: تلاش خواهیم کرد تا قبل از پایان سال مسیرهای اصلی و گردشگری را آسفالت ریزی كنيم.

وي با بيان اينكه اکیپ هاي شهرداري در مسیرهای فرعی فعالیت خود را برای بهبود آسفالت شهر شروع كرده اند، گفت: با تلاش مجموعه مدیریت شهری در خصوص تولید و پخش آسفالت با فراهم كردن شرایط لازم سبب رضایتمندی مردم شده و عملیات خود را در راستای بهبود وضعیت خیابانهای سطح شهر با تلاش بیشتر تداوم خواهيم بخشيد.

تمنداني با بيان اينكه نهضت آسفالت در شهر خاش همچنان ادامه دارد، افزود: مسیر خیابان امام خمینی غربی در محله ریگ آباد که از مطالبات و درخواست هاي شهروندان بود در دستور آسفالت است.

وي خاطرنشان كرد: عملیات آسفالت معابر و لکه گیری در دستور کار اکیپ های عمران شهرداری قرار گرفته است و آسفالت معابر شهر از جمله  خيابان فردوسی روبروی مدرسه، روبروی دادگستری و خيابان امام خمینی يك انجام شده است.

شهردار خاش با بيان اينكه توسعه مشارکت مردمی یکی از اهداف اصلي در مدیریت شهری است، اذعان كرد: بر همین اساس شهروندسازی را مقدم بر شهرسازی می دانیم، باید در این راستا شهروندان در مرکز شهر و ورودی های شهر خاش بافت های فرسوده را نوساز و با کمک شهرداری سیما و منظر شهر را دگرگون كنند.

وي با بيان اينكه هرگونه دیوارنویسی در سطح شهر و یا تبلیغات بدون مجوز پیگرد قانونی دارد، اظهار كرد: میدان دام به ابتدای خیابان آزادی و جنب باسکول ابراهیمی و کارگران روز مزد از کنار میدان امام حسین(ع) به میدان پلیس منتقل شد.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۴
کد مطلب: 451472
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *