۰
رئیس اداره تعزیرات حکومتی خاش خبر داد؛

نانوايي متخلف در شهرستان خاش 3 ميليون ريال جريمه شد/ تخلف های خبازي ها زیر ذره بین تعزیرات

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خاش گفت: نانوايي متخلف در شهرستان خاش 3 ميليون ريال جريمه شد و اين نظارت ها همچنان ادامه دارد.
نانوايي متخلف در شهرستان خاش 3 ميليون ريال جريمه شد/ تخلف های خبازي ها زیر ذره بین تعزیرات
مرتضی بزی اله ری در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، اظهار كرد: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی شهرستان خاش با همرایی کارشناسان فرمانداری، صنعت معدن و تجارت و مرکز بهداشت از تعدادی از خبازی های سطح شهر بازدید انجام شد.

وي با بيان اينكه این بازرسی ها با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی در شهرستان خاش انجام شده است، تصريح كرد: افزایش کیفیت نان جهت افزایش رضایت مردم در این شهرستان ضروري است.

بزی اله ری گفت: در اين خصوص برای یک واحد خبازي در خاش از حیث کم فروشی با میزان تخلف 1 میلیون و 560 هزار ریال پرونده تشکیل شد.

وي افزود: این پرونده ها برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند تا با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی کنند، برخورد شود.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خاش ادامه داد: تخلفات نانوایی ها شامل مواردی مانند کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری است.

وي اذعان كرد: با توجه به اظهارات متهم تخلف وارد دانسته شد و متخلف به میزان 3 میلیون و 120 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

بزی اله ری اظهار كرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه کم فروشی و گرانفروشی با سامانه 135 تعزیرات و در صورت مشاهده مسائل بهداشتی با شماره 190 وزارت بهداشت تماس بگیرند.

انتهای پیام/
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 451448
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *