۰
مدیرعامل شرکت سیمان خاش:

شركت سیمان خاش واحد برتر صنعت سیمان کشور شد/ اين شركت نماد واقعي "اقتصادمقاومتي؛ توليد و اشتغال" است

مدیرعامل شرکت سیمان خاش گفت: اين شركت به عنوان واحد برتر صنعت سیمان در سال ۹۶ از سوی انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان برگزیده شد.
شركت سیمان خاش واحد برتر صنعت سیمان کشور شد/ اين شركت نماد واقعي "اقتصادمقاومتي؛ توليد و اشتغال" است
خسرو جامعی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در گردهمایی که به مناسبت هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس صنعت سیمان در ایران برگزار شد، با سنجش توانمندی ها و ظرفیت های تولیدی و صنعتی و نگاه به معيارهای کار و تلاش شرکت سیمان خاش را به عنوان واحد نمونه و برتر صنعت سيمان در سال 96 انتخاب كرد.

وي با بيان اينكه شركت سيمان خاش از قطب های مهم تولیدی و صنعتی سيستان و بلوچستان محسوب مي شود، تصريح كرد: با تلاش وو اراده کارکنان سخت کوش، اين شركت توانسته در حوزه های مختلف به موفقیت برسد.

جامعي ادامه داد: کسب رتبه های برتر در مباحث صادراتی، صنعت برتر، صنعت سبز، واحد نمونه استاندارد و محصولات با کیفیت و دهها موفقیت دیگر در سال جاری و سالهای قبل از این امر حکایت دارد که سیمان خاش توانسته جایگاه خود را در کشور ارتقاء بدهد و روز به روز شاهد موفقیت های این واحد بزرگ تولیدی و صنعتی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف گذاری شرکت سیمان خاش در حقیقت خدمت شایسته به مردم و تحقق اهداف والای کشور است.

مدیرعامل شرکت سیمان خاش با اشاره به برگزاري نمايشگاه هاي سيمان در سطح بين المللي، افزود: سيزدهمين نمايشگاه بين المللى صنعت ساختمان پاكستان (Build Asia Exhibition Int’l) در محل برگزاری نمایشگاههای بین المللی شهر کراچی پاکستان برپا شده است.

وي يادآور شد: در این نمایشگاه که با حضور صنعتگران، تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات در زمینه ساختمان از برخى کشورهای جهان برگزار شده بود، شرکت کنندگان کالا و خدمات خود را جهت سرمایه گذاری مشترک، انتقال فن آوری، واگذاری نمایندگی و  غيره به تجار پاکستانی معرفي كردند.

جامعي با بيان اينكه در اين نمايشگاه مذاکرات مثبتی جهت تقویت روابط دو طرفه با بازرگانان خارجی صورت گرفت، اذعان كرد: کشور پاکستان بعنوان نزدیکترین همسایه شرقی با شرکت سیمان خاش با کیلومترها مرز مشترک و بازارچه های مرزی، همواره به نوان یکی از بازارهای هدف اصلی مورد توجه این شرکت بوده است.

وي با بيان اينكه شركت سيمان خاش نماد و بهترين الگو در مسير خدمت به مردم است، اظهار كرد: اين شركت در راستاي تحقق شعار سال"اقتصادمقاومتي؛ توليد و اشتغال" خدمات بسيار زيادي را انجام داده است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب: 451444
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *