امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

فرمان اغتشاشات در اتاق فکر آمریکا صادر شد/ خروش مردم باعث خنثی شدن فتنه جديد شد

22 دی 1396 ساعت 13:52

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: فرمان اغتشاشات در اتاق فکر آمریکا صادر شد و ولایت فقیه و بصیرت مردم رمز موفقیت در مقابل اين فتنه بود.


به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش با دعوت خود و نمازگزارن به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: پيامبر مكرم اسلام حضرت محمدمصطفي(ص) همواره به رعايت تقواي الهي دعوت و سفارش مي كردند چرا كه رمز رستگاري و خوشبختي در دنيا و آخرت تقوا است.

وي با بيان اينكه مومنان لازم است هميشه تقواي الهي را سرلوحه زندگي خود قرار دهند، تصريح كرد: با رعايت تقواي الهي مي توانيد در مشكلات و مصيبت ها بايد قوي و مستحكم باشيد و بر خداوند باري تعالي توكل كنيد.

مولوي شهنوازي با اشاره به اغتشاشات و آشوب هاي اخير، خاطرنشان كرد: عوامل استكبار جهاني حاميان اصلي فتنه گران بودند و سعي مي كردند تا به نظام لطمه و آسيب وارد شود اما با بصيرت و هوشياري مردم غيور ايران اسلامي اين نقشه ها، نقش برآب شد و مثل هميشه دشمنان شكست خوردند.

وي با بيان اينكه ملت غيور ايران اسلامي همواره در مقابل دشمنان متحد و پشتیبان نظام و ولایت هستند، گفت: مردم شهرستان خاش و استان سيستان و بلوچستان در روزهاي اخير حماسه عظيمي خلق كردند و همه اقشار مردم پای کار آمدند و پای انقلاب ایستادند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش يادآور شد: مردم شهرستان خاش اعلام كردند كه هركجا كه نظام در خطر باشد در صحنه حاضر مي شوند و به دشمنان ثابت مي كنند كه پشتيبان نظام و رهبري هستند.

وي ادامه داد: زنان و مردان غیور خاشي در طول تاریخ با ولایت همراه بوده و هستند و  از آحاد مردم اين شهرستان که در محکومیت اغتشاشات به صحنه آمدند و اعلام وفاداری به نظام و ولایت کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

مولوي شهنوازي با اشاره به به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم قم به مناسبت ۱۹ دی، افزود: حضور و بصيرت مردم آتش فتنه جديد  را خاموش کرد و نشان داد كه مردم ايران اسلامي وفادار، با همت، زمان شناس و لحظه شناس هستند.

وي گفت: بي ترديد هر زماني كه مردم وارد مبارزه شوند، پیروزی حاصل خواهد شد و انقلاب با حضور پرشور مردم پیروز شد، همین مردم جنگ هشت ساله تحميلي را اداره کرده و جانانه مقاومت کردند.

مولوي شهنوازي با اشاره به 26 دي سالروز فرار شاه خائن از كشور، تصريح كرد: در این روز شاه و همسرش پس از ظلم زياد در حق مردم ايران، با خفت و خواری فرار کردند و کمتر از یک ماه بعد نیز طومار حکومت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی برچیده شد.

وي با بيان اينكه یکی از بهترین روزهای تاریخ کشور فرار شاه خائن از كشور بود، اذعان كرد: شاه خائن زماني كه عزم و اراده ملت ايران را به رهبری امام خمینی(ره) دید مجبور به فرار از ايران شد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به 27 دي سالروز شهادت روحاني شهيد نواب صفوي و شهدایی فداییان اسلام، اظهار كرد: در اين روز اين شهيدان به جرم دفاع از ارزش های اسلامی، مظلومانه توسط رژیم ستم شاهی به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 451443

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451443/فرمان-اغتشاشات-اتاق-فکر-آمریکا-صادر-خروش-مردم-باعث-خنثی-شدن-فتنه-جديد

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir