امام جمعه اهل سنت خاش در گفت و گو با تفتان ما؛

بیانات اخیر مقام معظم رهبري، نقشه راه انقلاب است/ هوشياري و بصيرت ملت بيدار ايران اسلامي فتنه جديد دشمن را خنثي كرد

21 دی 1396 ساعت 8:40

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: بیانات اخیر مقام معظم رهبري، نقشه راه انقلاب است و باید برای اجرای آنها تلاش جهادی کرد، چرا که امروز دشمنان نظام به دنبال تحقق اهداف پليد و شوم خود در ايران اسلامي هستند.


مولوي محمدعلي شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به ديدار رهبر انقلاب با مردم قم به مناسبت قيام خونين 19 دي، اظهار كرد: مقام معظم رهبري در اين ديدار فرمودند: "به هركسي كه مردم راي بدهند كمك مي كنم" چرا كه ايران اسلامي  با محوریت ولی فقیه و حاکمیت مردم سالاری دینی است.

وي افزود: مردم رئيس جمهور را انتخاب كرده اند و اين نشان از اقتدار نظام دارد و حضور پرشور مردم در انتخابات، حاکمیت و نظام را به رخ جهانیان می کشد.

مولوي شهنوازي با اشاره به برخي از مشكلات معشيتي، گفت: رهبر انقلاب همواره بر حل مشكلات و مطالبات مردمي تاكيد مي فرمايند و مسئولان نظام وظیفه دارند به مشكلات به حق مردم گوش دهند و برای برطرف کردن آنها که بیشتر هم جنبه اقتصادی دارد، سعي و تلاش کنند.

وي با تاكيد بر اينكه بايد مطالبات و خواسته ها از مجاری قانونی پیگیری شود، ادامه داد: دشمنان و فرصت طلبان از مشكلات و مطالبات مردمي سوءاستفاده مي كنند و به دنبال تحقق اهداف پليد و شوم خود هستند كه خوشبختانه همواره با بصيرت و بيداري ملت اين توطئه ها خنثي مي شود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه ملت غيور ايران اسلامي همواره در همه عرصه هاي نظام حضوري فعال و پرشور داشته اند، گفت: اين حضور و شهامت مردم، توطئه شوم دشمنان ایران و سران فتنه را شكست داده است كه باید قدردان ملت بود.

وي با اشاره به اينكه دشمنان انقلاب همواره به دنبال براندازي نظام هستند، خاطرنشان كرد: رهبر انقلاب اسلامي در ديدار با مردم قم در اين خصوص فرمودند:"براندازي نظام هدف مشخص آمريكايي هاست" و دشمنان احساس خطر مي كنند که انقلاب اسلامي می تواند الهام بخش و الگویی برای سایر ملت های جهان باشد و لذا براندازی نظام جمهوری اسلامی را هدف خود قرار دادند.

مولوي شهنوازي با بيان اينكه صف مردم از اغتشاش‌گران جداست، يادآور شد: آشوب و اغتشاش راهي براي پيگيري و حل مشكلات و مطالبات مردم نيست و دشمنان اسلام از اين طريق مي خواهند اهداف ننگين خود را به دست بياورند.

وي با اشاره به فرمايش رهبر انقلاب در ديدار با مردم قم كه مي فرمايند:"جوانان انقلابي كشور پرتعدادتر از اول انقلاب هستند"، گفت: جوانان نسل جديد نيز در همه عرصه ها حضوري فعال دارند و هر كجا كه نظام و رهبري امر كنند به اين فرمان لبيك گفته و در ميدان حاضر مي شوند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه انقلاب اسلامي همه نقشه هاي دشمنان را نقش بر آب كرده است، اظهار كرد: مسئولان آمريكايي افرادي ساده لوح هستند و توطئه هاي آن ها همواره با شكست مواجه مي شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451421

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451421/بیانات-اخیر-مقام-معظم-رهبري-نقشه-راه-انقلاب-هوشياري-بصيرت-ملت-بيدار-ايران-اسلامي-فتنه-جديد-دشمن-خنثي-كرد

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir