۱
فرمانده پادگان آموزشي 08 سرتیپ شهید ابراهیم نوری نزاجا خاش:

ارتش جمهوري اسلامي دژ مستحكم دفاع از كيان نظام است/ برگزاري جشن سردوشي 900 سرباز در خاش

فرمانده پادگان آموزشي 08 سرتیپ شهید ابراهیم نوری نزاجا شهرستان خاش گفت: ارتش جمهوري اسلامي دژ مستحكم دفاع از كيان نظام است و نیروهای مسلح سربازان جان بر کف اسلام هستند.
ارتش جمهوري اسلامي دژ مستحكم دفاع از كيان نظام است/ برگزاري جشن سردوشي 900 سرباز در خاش
به گزارش  تفتان ما، سرهنگ عبدالرحمن ساسانیان فرد در جشن سردوشی و پایان دوره آموزشی سربازان اين پادگان، با بيان اينكه سربازان زیر ساخت اصلی نیروهای مسلح هستند، اظهار كرد: هر کشوری هم در زمان صلح و هم در زمان جنگ به وجود سرباز نیاز دارد.

وي تصريح كرد: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: "خدمت سربازی عبادات است و لذا بايد جوانان قدر اين دوران را بدانند و سعي كنند درس زندگي را فرا بگيرند.

سرهنگ ساسانیان فرد با تاكيد بر اهمیت آموزش و تربیت نیروهای کارآمد در مراکز آموزشی، افزود: طبق سیاست ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شده که سربازان در مراکز و پادگان های آموزشی به مهارت افزایی و توان افزایی در کنار کلاس های نظامی بپردازند تا موجبات اشتغال آنها در زمان فراغت از سربازی فراهم شود.

وي با بيان اينكه دشمنان از بدو پیروزی انقلاب به دنبال ضربه زدن به کشورمان بودند، گفت: به دلیل هوشیاری مردم عزیز و اقتدار نیروهای مسلح که به پشتوانه شما عزیزان حاصل شده است كه هميشه در این عرصه شکست خورده و نقشه هایش نقش بر آب شده است.

فرمانده مرکز آموزش 08 شهرستان خاش با بيان اينكه 900 سرباز اين پادگان جشن سردوشي خود را گرفتند، خاطرنشان كرد: در هشت سال دفاع مقدس سربازان این کشور دوشادوش ساير رزمندگان، برگ‌های زرینی به افتخارات نظام افزودند و سبب سربلندی این مرز و بوم شدند.

وي با بيان اينكه در زمان صلح و در مواقع نیاز و بحران ها، سربازان غیور ایران به یاری مردم شتافتند، اذعان كرد: ارتشیان به عنوان حافظان و بازوی توانمند انقلاب هستند و مجهز شدن نیروهای مسلح کشورمان به سلاح ایمان و تجهیزات و فنون پیشرفته نظامی سبب عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ ساسانیان فرد با بيان اينكه ارتش در کنار ملت ایران و سایر ارکان نظام جهت مقابله با تهدیدات و فتنه های دشمنان آمادگی دارد، اظهار كرد: ارتشيان بهترین یاوران رهبری بوده اند و با تمام توان و آمادگی لازم خود را وقف خدمت به مردم و دفاع از آرمان های نظام و انقلاب کرده اند.

گفتني است؛ این مراسم با برنامه های فرهنگی و اجرای برنامه های نظامی همراه بود كه ضمن قرائت سوگندنامه و  اخذ سردوشی، یگان های مستقر در میدان از مقابل جایگاه، کلام الله مجيد و تمثال مقام معظم رهبری رژه رفتند و توان و اقتدار ارتقای خود  را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 451390
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *