۰
بخشدار مرکزی خاش خبر داد؛

احداث 24 مدرسه خیری در بخش مرکزی خاش/ اين شهرستان نيازمند ساخت 60 مدرسه و 230 کلاس درس است

بخشدار مركزي خاش گفت: 24 مدرسه خیری در اين بخش احداث شده كه در حال حاضر آخرين مدرسه خيري سال جاري در روستای چاه محبت در حال ساخت است.
احداث 24 مدرسه خیری در بخش مرکزی خاش/ اين شهرستان نيازمند ساخت 60 مدرسه و 230 کلاس درس است
مجتبی شجاعی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه همت در توسعه فضاهای آموزشی تکلیفی اجتماعی است، اظهار كرد: دبستان روستاي چاه محبت از کیفیت و استاندارد لازم برخوردار نيست و كاملا فرسوده و قدیمی شده است.

وي با بيان اينكه تاكنون 24 مدرسه خيري در بخش مركزي خاش احداث شده است، تصريح كرد: دو فضاي آموزشي جديد به همت خيران و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در اين روستا در حال احداث است كه جايگزين مدارس فرسوده خواهد شد.

شجاعي با قدرداني از مجموعه های فعال در مسئله مدرسه سازی و هدایت خیرین از جمله فرمانداری، آموزش و پرورش، سپاه و نوسازی مدارس، گفت: در حال حاضر 240 دانش آموز در شیفت صبح و بیش از 200 دانش آموز نیز در شیفت بعدازظهر در مدارس فرسوده چاه محبت درس می خوانند.

وی با بيان اينكه افزون بر 32 هزار دانش آموز در 280 مدرسه شهرستان خاش مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: اين شهرستان نیازمند ساخت افزون بر 60 مدرسه و 230 کلاس درس است تا به متوسط فضای آموزشی کشور برسد.

بخشدار مركزي خاش از اهداء بسته هاي تحصيلي و مانتو به برخي از مدارس روستاهاي اين بخش خبر داد و خاطرنشان كرد: بسته هاي تحصیلی شامل انواع دفتر، مدادرنگی و ساير نوشت افزار بين دانش آموزان نيازمند و محروم روستاي گورچان توزيع شد.

وی اذعان كرد: با وجود اختصاص بودجه توسط دولت برای آموزش و پرورش همچنان در جامعه نیازمندیم تا کمک های بیشتری در این رابطه انجام گیرد تا افراد نیازمند برای تحصیل فرزندان خود دغدغه کمتری داشته باشند.

شجاعي اظهار كرد: توزيع لوازم التحرير در راستای محرومیت زدایی و توجه ویژه به مناطق محروم و روستایی انجام شده تا شاهد نشاط دانش آموزان در مدارس باشیم.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 451340
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *