۰

قطع نخاع‌ یک بسیجی توسط فتنه‌گران به‌روایت شهید همدانی

مردم و فعالان فضای مجازی چند هفته‌ای است که در توییتر کمپینی با هشتگ #روایت_فتنه، ایجاد کرده‌اند و روایت‌ها و مشاهدات عینی خود را از فتنه ۸۸ در آن بیان می‌کنند.
قطع نخاع‌ یک بسیجی توسط فتنه‌گران به‌روایت شهید همدانی
به گزارش سرویس گزارش تفتان ما،شماری از فعالان فضای مجازی به‌تازگی در صفحات شخصی خود در توییتر، کمپینی با هشتگ #روایت_فتنه، ایجاد کرده که در آن روایت‌های خود از فتنه 88 را بیان می‌کنند.
در این کمپین از تجربیات و مشاهدات عینی مردم عادی تا خبرنگاران و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی، مطالب قابل توجهی به‌چشم می‌خورد که بازخوانی آنها با گذشت حدود 8 سال از فتنه 88 خالی از لطف نیست.
گروه خبرگزاری تسنیم قصد دارد از این پس تا سالروز یوم الله 9 دی، هر روز برخی از توییت‌های جالب این کمپین را منتشر کند. در ذیل، تعدادی از توییت‌های مردم و فعالان فضای مجازی با هشتگ #روایت_فتنه را مشاهده می‌کنید:

 
 
متن توییت:
وقتی بهزاد نبوی رو گرفتن بهش اسناد و مدارک عدم تقلب رو نشون دادند گفت مهم نیست تقلب شده یا نه ما بیست سال منتظر این #آشوب بودیم.

 
 
متن توییت:
شهیدحسین همدانی با اشک تعریف میکرد بسیجی را سر چهارراه گیرانداختن عکس آقادادن دستش گفتن یابه آقا فحش بده و عکس راپاره‌ کن یا با چاقو میزنیمت اون دلاور عکس را بوسید و به سینه‌اش چسبوند با چاقو از پشت قطع نخاعش کردن‌ اینها جانبازانوشهدایی بودند که هنوز قاتلینشون حتی به دادگاه برده نشدند.

متن توییت:
برای 9 ماه آشوب خیابونی و تحمیل تحریمهای زیاد به کشور، لفاظی‌های زیادی کردن اما معلوم بود مشکلشون قانونه نه بی‌قانونی.
 

 
متن توییت:
شب اول بعد از انتخابات یکی از بچه های دانشگاه رو دیدم که صورتش سیاه و کبود بود. خونش‌اش سعادت آباد بود و صرفا به جرم ریش داشتن یک کتک مفصل خورده بود. اهالی محله که میشناختنش نجاتش داده بودن بنده خدا تازه بعد کتک خوردن فهمید آشوب شده.
 
مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.
بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی
انتهای پیام/
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 451043
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *