۰
پس از وقفه چندماه؛

كارخانه آسفالت 120 تني شهرداري خاش مجدداً راه اندازي شد/ خدمت جهادی و بی منت شهرداري به شهروندان

شهردار خاش گفت: كارخانه آسفالت 120 تني شهرداري خاش مجدداً راه اندازي شد و تا پايان امسال بيشتر معابر و خيابان هاي اين شهرستان ترميم و آسفالت مي شود.
كارخانه آسفالت 120 تني شهرداري خاش مجدداً راه اندازي شد/ خدمت جهادی و بی منت شهرداري به شهروندان
عبدالمجید تمندانی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به جدول گذاری خیابان امام جعفر صادق (ع)در محله اسلام آباد، اظهار كرد:  با هدف ایمن سازی معابر و سهولت در تردد شهروندان به خصوص قبل از شروع فصل بارندگی و دفع آب های سطحی براي نخستين بار  عملیات جدول گذاری این خیابان آغاز شد.

وي با بيان اينكه پس از عملیات خاک برداری ،خاک ریزی و تسطیح در فاز نخست در دستور کار شهرداری قرار گرفت، گفت: در راستای اجرای این طرح عملیات تسیطح و رگلاژ بستر به میزان چند هزار متر مربع، انجام عملیات خاکبرداری در هفته های اخیر انجام شده است.

تمندانی با اشاره به آغاز عملیات جدول گذاری دسترسی  بلوار پیامبر اعظم(ع)، افزود: در راستای بهسازی و آسفالت معابر و محلات سطح شهر کارخانه تولید آسفالت شهرداری خاش با تامین قیر مورد نیاز آغاز به کار کرد.

وي با اشاره به ضرورت ساماندهی و بهسازی فضاها و زیرساخت های شهری، تصريح كرد: در این راستا عملیات بهسازی جدول گذاری ورودی خیابان وحدت با تلاش پرسنل این شهرداری  به اتمام رسیده است.

شهردار خاش خاطرنشان كرد: اقدامات اين شهرداري در جهت توسعه، عمران و آبادانی شهر صورت می‌گیرد و نقش به سزایی در زیباسازی فضاهای شهری دارد.

وي اذعان كرد: خدمت جهادی و بی منت به شهروندان از شعارها و اهداف شهرداری است و در جهت جلب رضایتمندی شهروندان انجام می‌شود.

تمندانی با بيان اينكه جدول گذاری معابر و خیابان ها به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر بسيار مهم است، اظهار کرد: این اقدامات عمرانی مورد توجه و تاکید مجموعه مدیریت شهری است و در دستور کار شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 450987
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *