۰
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد خاش:

قرآن كريم راه سعادت و خوشبختي را به جوانان نشان مي دهد/ رژيم صهيونيستي به نابودي و زوال خود نزديك شده است

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد خاش گفت: قرآن كريم راه سعادت و خوشبختي را به جوانان نشان مي دهد و پیروی از تعالیم والا و راستین قرآن و تمسک به عترت اهل بیت(ع) نیاز امروز جامعه اسلامی است.
قرآن كريم راه سعادت و خوشبختي را به جوانان نشان مي دهد/ رژيم صهيونيستي به نابودي و زوال خود نزديك شده است
ابراهيم صباغ در حاشيه برگزاري بیست و سومین دوره بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت دانشجويان، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه استقبال دانشجویان از اين مسابقات بسيار بي نظير بوده است، اظهار كرد:این مسابقات در رشته های تفسیر قرآن کریم، زندگانی چهارده معصوم (علیه السلام)، نماز، ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی، احکام برادران، احکام خواهران، زندگانی پیامبر (ص)، ترجمه قرآن کریم( فارسی) و آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه برگزار شد.

وي بيان كرد: نتایج اولیه و امتیاز داوطلبان بیست و سومین دوره مسابقات در 21 دی ماه اعلام می شود.

صباغ گفت: طبق آیین نامه جامع قرآن و عترت در واحدهای جامع و بسیار بزرگ به 5 نفر اول و در دیگر واحد ها به سه نفر اول علاوه بر امتیازات عمومی۲ نمره به دروس عمومی معارف و سفر مشهد مقدس، هدایایی نفیس اهدا خواهد شد.
 

 
وي خاطرنشان كرد: آزمون بخش کتبی بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و وسیله‌ای جهت نزدیک شدن بیشتر به حقیقت و روح مفاهیم قرآنی برگزار شده است.
 
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد خاش گفت: پیروی از تعالیم والا و راستین  قرآن و تمسک به عترت اهل بیت(ع) نیاز امروز جامعه اسلامی است و هیچ منبعی کامل تر از قرآن کریم برای سعادت و پیشرفت انسان در دنیا وجود ندارد.

وي با بيان اينكه هر کس راه زندگی خود را بر مبنای قرآن ترسیم کند به طور قطع به سعادت واقعی در دنیا و آخرت خواهد رسید، اذعان كرد: چنگ زدن به ریسمان الهی، تمسک جستن از قرآن كريم و سيرت نبي مكرم اسلام(ص) و پیروی از سیرت بزرگان دین باعث کامیابی انسانها در دنیا و آخرت می شود.
 

 
صباغ با اشاره به اقدام اقدام اخیر و توهین آمیز ریس جمهور آمریکا در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسراییل، اظهار كرد: اگر دنیای اسلام با پیروی از دستورات قرآن کریم مبنی بر چنگ زدن به ریسمان الهی و حفظ وحدت و اتحاد و نیز سیره ائمه اطهار در خصوص  مبارزه با حاکم ظالم و ستمگر تاسی کند قطعا صهیونیسم و ایادی آنان برای همیشه از صفحه روزگار محو خواهد شد.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 450985
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *