۰

گنج‌زاده: برای رسیدن به کاپ بزرگ سوپر لیگ تلاش می‌کنیم/برای رسیدن به المپیک حضور در کاراته‌وان ها مهم است

کاراته‌کا عضو تیم دانشگاه آزاد گفت: تلاش می‌کنیم امسال برای سومین سال متوالی قهرمان سوپر لیگ شویم تا کاپ بزرگ سوپر لیگ کاراته را از آن خود کنیم.
گنج‌زاده: برای رسیدن به کاپ بزرگ سوپر لیگ تلاش می‌کنیم/برای رسیدن به المپیک حضور در کاراته‌وان ها مهم است
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،در مورد شرایط تیم دانشگاه آزاد در هفته سوم مسابقات سوپرلیگ کاراته اظهارداشت: خدا را شکر همیشه تیم دانشگاه آزاد نشان داده تیم باثباتی است. روز جمعه هم نشان دادیم که بهتر از تیم‌های حریف هستیم. ما به لطف خدا در ۳ بازی که روز جمعه داشتیم با پیروزی از تاتامی خارج شدیم، امیدوارم تا پایان سال این روند ادامه داشته باشد و برای سومین سال متوالی قهرمان سوپرلیگ شویم و کاپ بزرگ قهرمانی را کسب کنیم.
وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در مقطعی ما ۲ سال به عنوان قهرمان سوپرلیگ معرفی شدیم، اما سال سوم یک تیم دیگر قهرمان شد و نتوانستیم برای سومین سال قهرمان شویم و کاپ بزرگ سوپرلیگ را کسب کنیم اما در مقطع فعلی طی ۲ سال گذشته عنوان قهرمانی را کسب کردیم و اگر امسال بتوانیم برای سومین سال متوالی قهرمان شویم یک کاپ به نام کاپ بزرگ قرار است به تیم دانشگاه آزاد برای کسب سومین قهرمانی پیاپی اهداء شود که این افتخار بسیار بزرگی برای ما است. تمام تلاش ما این است که کاپ بزرگ سوپرلیگ را امسال بالای سر ببریم.
گنج‌زاده در پاسخ به این سوال که پس از بازگشت از سمینار آلمان آیا فرصت کافی برای تمرین کردن جهت حضور در مسابقات سوپرلیگ داشتید یا خیر؟ گفت: پس از بازگشت از سمینار آلمان تقریباً ۱۰ روز تمرینات منظمی را طی کردم، نمی‌گویم بازی‌های بسیار خوبی را روز جمعه انجام دادم اما با تمام تلاشی که داشتم توانستم برنده از تاتامی بیرون بیایم.
دارنده نشان طلای مسابقات جهانی در پاسخ به این سوال که گویا نخستین مرحله لیگ مسابقات کاراته‌وان پاریس یکی از مهمترین رویدادهای لیگ جهانی است، گفت: تمریناتم را آغاز کردم و قرار است طی چند روز آینده اردوهای تیم ملی شروع شود و راهی مسابقات کاراته‌وان پاریس شوم.مسابقات لیگ جهانی پاریس یکی از مهمترین رویدادهای کاراته‌وان است، امتیاز این رقابت‌ها بسیار زیاد است و در کسب رنکینگ جهانی به ما خیلی کمک خواهد کرد، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم در کاراته‌وان‌ها حضور پیدا کنیم و با کسب خوش رنگ‌ترین مدال بیشترین امتیاز را کسب کنیم.حضور در مسابقات لیگ جهانی برای رسیدن به المپیک توکیو مهم است و تمام هدف ما کسب امتیاز در این رقابت‌ها است.
عضو تیم دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که آیا درآمد مالی در مسابقات سوپرلیگ به کاراته‌کاها کمک می‌کند یا خیر، گفت: فعالیت در سوپرلیگ از لحاظ مالی به ما کمک می‌کند اگر لیگ را نداشتیم از لحاظ مالی خیلی اذیت می‌شدیم هرچند درآمد آنچنان زیادی نداریم، اما اگر این هم نبود واقعاً دست ما خالی می‌ماند، امیدوارم همیشه سوپرلیگ کاراته پایدار باشد تا کاراته‌کاهای ملی پوش از نظر مالی یک مقدار خیالشان راحت باشد. مزیت دیگر برگزاری مسابقات سوپرلیگ کاراته این است که ما با حضور در این رقابت‌ها خودمان را برای اعزام به مسابقات برون‌ مرزی آماده می‌کنیم. فعالیت کاراته‌کاها در لیگ باعث می‌شود بدن ورزشکاران رها نشود. از سوی دیگر جوانان کم تجربه با حضور در مسابقات سوپرلیگ با قهرمانان دنیا و آسیا مبارزه می‌کنند و آنها نیز کسب تجربه می‌کنند، این اتفاقات باعث می‌شود جوان‌ترها با تجربه‌تر شوند و در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بدون استرس مبارزه کنند و حتی در مسابقات برون‌مرزی از تجربیات مبارزه کردن با قهرمانان دنیا در مقابل حریفانشان استفاده کنند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 450927
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *